اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در خراسان شمالی

معاون گردشگری خراسان شمالی از فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در خراسان شمالی خبر داد.

فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی کاظمی با اشاره به فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در خراسان شمالی اظهار کرد: این مراکز اقامتی و رفاهی شامل ۷ واحد هتل، ۱ آپارتمان، ۱ متل، ۱۱ واحد مهمان‌پذیر، ۶۵ واحد پذیرایی، ۳۲ اقامتگاه بوم‌گردی و ۳۸ خانه مسافر است.

وی عنوان کرد: خراسان شمالی با برخورداری بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲ منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه استانی، در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

معاون گردشگری خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه به دنبال معرفی قابلیت‌های خراسان شمالی و معرفی آن به گردشگران استان، کشور و خارجی هستیم، این هدف را با برگزاری جشنواره‌های متعدد پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: جشنواره موسیقی اقوام که مردادماه امسال برای نخستین بار در محل منطقه نمونه گردشگری بش قارداش بجنورد برگزار شد، علاوه بر نشاط اجتماعی، بستر مناسبی برای شناسایی و معرفی فرهنگ و سنت‌های اقوام ایران‌زمین بود که با استقبالی بی‌نظیر از سوی مسافران مواجه شد.

کاظمی عنوان کرد: با مطرح‌شدن تعدادی از بوم گردی‌ها در سطح ملی، در حال حاضر تورهای گردشگری و مسافران از اقصی نقاط کشور در بوم گردی‌های استان اقامت می‌کنند و از طبیعت چهارفصل استان بهره می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول