اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

به برکت خون «حاج قاسم» قدس فتح خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وعده الهی آن است که به برکت خون شهدا روزی قدس فتح شود، گفت: منتظر روزی هستیم که مداحان ندای قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته سردهند.

به برکت خون «حاج قاسم» قدس فتح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه محمد رسول‌الله(ص) شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه نباید تصور کنیم مراسم گرامیداشت این شهید ارزشمند همانند مراسم ترحیم است، گفت: این مجلس برای نزول رحمت الهی است؛ پرچم انقلاب با شهادت این سردار رشید توسط نسل چهارم انقلاب به سراسر عالم منتقل می‌شود.

مدیرکل تبلیغات  اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اطاعت از خداوند و رسولش و جهاد در راه خدا از ویژگی‌های یک مؤمن واقعی است، افزود: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری ترویج نظریه مقاومت در بین مردم بود؛ اما شاهد بودیم برخی از مسؤولان که از قدرت نظامی کشورمان اطلاع دقیقی نداشتند در اظهاراتشان به قدرت نظامی آمریکا اشاره و ابراز عجز می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه نجات کشور مقاومت در برابر استکبار جهانی است، تأکید کرد: عده‌ای راه نجات کشور را مذاکره عنوان می‌کردند و شاهد بودیم که آن‌ها مسیری را رفتند که خسارت محض به بار آورد؛ غرور و عزت ملی کشور ما نتیجه مقاومت در برابر دشمنان است نه سازش و مذاکره.

طاهری افزود: نظام جمهوری اسلامی ما به اندازه‌ای قدرتمند است که با افتخار اعلام می‌کنیم انتقام سختی از کسانی می‌گیریم که سردار رشید ما را گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: نیروهای نظامی ما با قدرت تمام نیروهای نظامی کشور آمریکا را در جزیره فارسی با ذلت دستگیر کردند؛ همچنین پهباد جاسوسی آن‌ها را نیز زمین‌گیر کردند.

وی جسارت دشمن را حاصل ضعف برخی از مسؤولان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری دستاورد مذاکرات برجام برای کشور تقریبا هیچ بود، ما در انتظار جبران این خسارت عظیم به کشور هستیم.

طاهری با بیان اینکه بقای روحیه شهادت‌طلبی دستاورد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، یادآور شد: وعده الهی آن است که به برکت خون شهدا روزی قدس فتح شود و اسرائیل زیر پای شما قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات  اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: منتظر چنین روزی هستیم که مداحان انقلابی ما ندای حاج قاسم نبودی ببینی بیت‌المقدس آزاد شد سر دهند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول