اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تحقق بیانیه گام دوم مستلزم جهادی‌شدن افکار است/ محرومیت کشور نتیجه سیاست‌زدگی‌ها است

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: با انقلابی و جهادی‌شدن، افکار عمومی جهادی می‌شود و افق‌های بیانیه گام دوم ظرف 20 سال تحقق خواهد یافت.

تحقق بیانیه گام دوم مستلزم جهادی‌شدن افکار است/ محرومیت کشور نتیجه سیاست‌زدگی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ضرغام پرنیان ظهر امروز در همایش دومین مجمع جهادگران و جشنواره بسیج سازندگی استان کردستان که در آمفی‌تئاتر دانشگاه امام حسین(ع) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هر جایی نیاز به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بوده است سپاه به بهترین شکل ممکن در قالب گروهای جهادی به مردم محروم و نیازمند امدادرسانی کرده است.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور اضافه کرد: در این راستا نامه‌ای تدوین شده که توسط آن تمام خدمات این قشر به صورت نظام‌مند و با کیفیت به مردم ارائه می‌شود.

وی از تشکیل شوراهای جهادی در شهرستان‌ها و استان‌ها در راستای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی خبر داد گفت: نظام در 40 سال گذشته خدمات شایسته‌ای را توسط گروه‌های جهادی انجام داده است که اگر سیاست‌زدگی‌ها و دعواهای سیاسی نبود، امروز هیچ نوع محرومیتی در کشور وجود نداشت.

وی گفت: در کشور 11 هزار گروه جهادی با ماموریت آگاه‌سازی افکار عمومی وجود دارد که علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم با اولویت‌بندی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از موازی‌کاری جلوگیری  می‌کنند.

پرنیان با تاکید بر ضرورت پیروی از منویات رهبری عنوان کرد: با انقلابی و جهادی‌شدن، افکار عمومی جهادی می‌شود و افق‌های بیانیه گام دوم ظرف 20 سال تحقق خواهد یافت.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور خطاب به نیروهای جهادی افزود: ما پرچمدار تمام شهدای این سرزمین بلاخص شهید سپهبد سلیمانی هستیم که اگر مقام معظم رهبری دستور بفرمایند خط مقدم سوریه، عراق و  لبنان خط مقدم ما خواهد بود و ادامه‌دهنده را شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم شد.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با تاکید بر اینکه همه باید قدردان برکات خون شهید سلیمانی باشیم افزود: لعنت خداوند بر مسئولانی که بعد از به شهادت رساندن و ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی، باز هم به وعده‌های آمریکا خوشبین هستند و جا دارد به اینچنین مسوولانی هشدار داد که دست از غرب‌گرایی بردارند.

وی گفت: خون شهید سردار سلیمانی سبب انسجام بیشتر ملت ایران خواهد شد و برکات راهبردی و کاربردی فراوانی را به دنبال خواهد داشت و دشمنان ما باید بدانند که یا باید از بلاد اسلامی  بیرون بروند  یا اینکه مجاهدان در راه حق آنان را با با مشت آهنین از سرزمین‌های اسلامی بیرون خواهد راند.

در پایان این مراسم از جهادگران نمونه با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2330/70/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول