اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون تلفیق، افزایش هزینه آب و برق را منوط به تصویب هیات وزیران کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق هر گونه افزایش قیمت آب، برق و گاز نیازمند مصوبه هیات وزیران است.

کمیسیون تلفیق، افزایش هزینه آب و برق را منوط به تصویب هیات وزیران کرد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: بر اساس مصوبه امروز عصر کمیسیون تلفیق درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های خونی به طور کامل به سازمان انتقال خون اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در جلسه امروز مصوب کردند تا آب‌بهای شرب عشایر همانند هزینه آب شرب مصرفی روستائیان محاسبه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: علاوه بر این براساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق افزایش هزینه آب، برق و گاز مصرفی نیازمند مصوبه هیات وزیران است و شرکت‌های آب، برق و گاز نمی‌توانند خودسرانه اقدام به افزایش این هزینه‌ها کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد تا هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک مرتبه از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اخذ نشود و در یک مرتبه انشعابات مذکور به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وزارت نیرو می‌تواند از شن‌های کف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بهره‌برداری داشته باشد و درآمدهای آن را صرف نگهداری رودها و جلوگیری از وقوع سیلاب‌ها کند.

کمیسیون تلفیق همچنین مصوب کرد که درآمدهای شوراهای حل اختلاف، برای تأمین هزینه‌های این شوراها تخصیص یابد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول