اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«تئاتر شهر» و «سنگلج» در روزهای 18 و 19 دی ماه به سوگ می نشینند

تمامی اجراهای تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای 18 و 19 دی ماه به دلیل فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روی صحنه نخواهند رفت.

«تئاتر شهر» و «سنگلج» در روزهای 18 و 19 دی ماه به سوگ می نشینند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 دی ماه به دلیل فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرایی ندارند.

شایان ذکر است اجراهای «فرانکنشتاین» به کارگردانی ایمان افشاریان در تالار اصلی، «سقوط در کوه مرگان» به کارگردانی منیژه محامدی در تالار قشقایی، «کر» به کارگردانی فریدون ولایی در تالار سایه، «جنایات قلب» به کارگردانی دلارا نوشین در تالار سایه از روز جمعه 20 دی ماه اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر از سر خواهند گرفت.

همچنین اجرای «چنور» به کارگردانی قطب الدین صادقی در تالار چهارسو روز جمعه اجرا نخواهد داشت و علاقه مندان می توانند از 22 دی ماه به تماشای این اثر بنشینند.

*تماشاخانه سنگلج جمعه  15 آذر ماه تعطیل است

همچنین به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (س) تماشاخانه سنگلج  نیز در روزهای چهارشنبه  18 دی‌ماه و پنج شنبه 19 دی‌ ماه تعطیل است و اجرایی ندارد.

آخرین نمایش تماشاخانه سنگلج « حیاط خانه حشمت خانم» به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی است که روز سه شنبه 17 دی‌ماه اجراهای خود را در این تماشاخانه به پایان رسانده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول