اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

میدان و بلوار سریش‌آباد به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

شهردار سریش آباد گفت: طبق مصوبه شورای شهر، بخشداری و شهرداری سریش‌آباد یکی از میادین اصلی و بلوار ورودی شهر به سمت بیجار و استان زنجان به اسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

میدان و بلوار سریش‌آباد به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طبق مصوبه شورای شهر، بخشداری و شهرداری سریش‌آباد یکی از میادین اصلی و بلوار ورودی شهر به سمت بیجار و استان زنجان به اسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از نامگذاری خیابان و میدان در سطح شهر سریش آباد زنده نگه‌داشتن نام حاج قاسم در این خطه شهیدپرور است و ضرورت دارد با این نامگذاری مردم یاد و خاطره او را همیشه در ذهن داشته باشند.

شهردار سریش آباد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت:سردار حاج قاسم محبوب مسلمانان جهان است چرا که او با رفتارش برای مردم وحدت و یکپارچگی ایجاد کرد.

رضوی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: این چهره بزرگ جهان اسلام چنان در دنیا شناخته شده است که او را سردار دل‌ها می‌نامند چرا که در دفاع از حرم اهل بیت در شهرهای مختلف عراق و سوریه خدمات ارزنده‌ای ارائه داد.

شهردار سریش‌آباد در مورد یکی از بزرگترین دستاوردهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا گفت: حاج قاسم با تشکیل مدافعان حرم در نابودی داعش بر خواست و با سرنگونی آن اسلام را از چنگال کفر، قتل، غارت، تفرقه و...نجات داد و این فعالیت دینی او هیچگاه در تاریخ اسلام فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول