اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

برخی مسؤولان فرهنگ جهاد و شهادت را از «شهید سلیمانی» بیاموزند

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به ساده‌زیستی سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: برخی مسؤولان باید فرهنگ جهاد و شهادت را از شهید قاسم سلیمانی بیاموزند.

برخی مسؤولان فرهنگ جهاد و شهادت را از «شهید سلیمانی» بیاموزند

ابراهیم متولیان رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،  ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به مناسبت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید از شخصیت والا و چند بعدی برخوردار است که ما توانایی توصیف آن را نداریم.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید سلیمانی توضیح داد: سال 1370 این شهید بزرگوار فرمانده لشکر 41 ثارالله بود ما تصمیم داشتیم گروهی از دانشجویان را به اردوی راهیان نور بفرستیم که وی سخنران این مراسم بود. شهید سلیمانی پس از حضور در این مراسم و سخنرانی از دانشجویان و وانان خواست تا برای شهادتش دست به دعا بردارند که این موضوع نشان از علاقه و خلوص ایشان به شهادت داشت.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: در حوزه درمان مدافعان حرم درمان تک تک این رزمندگان را به مشابه فرزندان خود پیگیری می‌کرد و دوستانی که در جبهه مقاومت در بحث بهداشت و درمان فعالیت داشتند می‌دیدند که این شهید بزرگوار شخصا مجروحان را به پایگاه‌های درمانی منتقل می‌کند.

متولیان تصریح کرد:‌این موضوع نشان می‌دهد که وی به نیروی انسانی اهمیت زیادی می‌داد زیرا مهمترین عضو در دفاع و مقاومت نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه در مراجعات این شهید به بیمارستان‌ها شاهد بودم که وی بدون تشریفاتی به مراکز درمانی مراجعه می‌کرد، گفت: ساده زیستی معنای فرهنگ جهاد است نه ماشین دودی و فرش قرمز؛ و برخی مسؤولان باید فرهنگ جهاد و شهادت را از شهید قاسم سلیمانی بیاموزند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: سراسر زندگی این شهید بزرگوار شجاعت و اخلاص بود. لذا ما نباید در حال حاضر ناامید باشیم بلکه بایدمطمئن هستیم که قدرت شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از خود اوست و حاج قاسم به ما نشان داد که می‌توانیم آمریکا را از منطقه بیرون برانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول