اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرری پاره تنش را در آغوش کشید

قبله تهران امروز عرصه حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار در تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم بود.

شهرری پاره تنش را در آغوش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تشییع باشکوه شهدای مدافع حرم «وحید زمانی‌نیا» و «مصطفی محمد میرزایی» با حضور صدها هزار نفر از مردم خداجوی شهرری برگزار شد. 

تشییع شهید «وحید زمانی‌نیا» که به همراه حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت از سه روز پیش از عراق و عتبات آغاز شده است، پس از تشییع در اهواز، مشهد، تهران و قم؛ امروز نوبت شهرری بود تا باعظمت و پرشکوه پاره تنش را به آغوش بکشد. 

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «وحید زمانی‌نیا» و تشییع نمادین شهید «مصطفی محمد میرزایی» صبح امروز از مقابل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در بلوار امام حسین(ع) شهرری آغاز شد و مردم مؤمن شهرری در حماسه‌ای بی‌نظیر و توصیف نشدنی شهدای مدافع حرم را با عبور از خیابان فدائیان اسلام تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدرقه کردند.

پیکر شهید زمانی‌نیا پس از طواف گرد مضجع حرم مطهر سیدالکریم(ع) و امامزادگان مدفون در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در شبستان امام خمینی(ع) این حرم مطهر به خاک سپرده شد. 

مزار یادبود شهید «مصطفی محمد میرزایی» نیز در شبستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود. 

مراسم بزرگداشت این دو شهید سرافراز فردا چهارشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. 

شهید وحید زمانی‌نیا ۲۷ ساله از محافظان حاج قاسم سلیمانی و اهل شهرری بود که همراه او روز ۱۳ دی ماه در عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری نیز از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ در مأموریت دیگری به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/گ/ت/س۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول