اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمنان از اراده امت اسلامی در انتقام وحشت دارند

فرمانده دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما انتقام سختی خواهیم گرفت و دشمنان از اراده این امت اسلامی وحشت دارند و شما بدانید انتقام سختی از دشمنان اسلام خصوصاً آمریکایی‌های تروریست گرفته خواهد شد.

دشمنان از اراده امت اسلامی در انتقام  وحشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، سردار محمد کرمی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سرافزار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد جامع مبارکه با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده شجاع و دلیر در دروان دفاع مقدس بود، گفت: سردار سلیمانی فرمانده‌ای شجاع بود که بعد از ۴۰ سال جهاد خالصانه در ۱۳ دی‌ماه آسمانی شد.

فرمانده دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) سپاه با اشاره به مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، افزود: سردار سلیمانی شهیدی بود که در دوران دفاع مقدس درخشید و با تمام توان به‌عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله خالصانه ایستاد و تلاش کرد و در ادامه در جبهه مقاومت تلاش گسترده‌تری را آغاز کرد.

وی ادامه داد: برکات این شهید بزرگوار برای انسجام امت اسلامی بسیار قابل‌تقدیر است، تلاش‌های شبانه‌روزی که داشتند تا اکثر این گروه‌های فلسطینی را متحد کنند و نقش سردار برای انسجام این گروه‌ها برای مقابله با رژیم صهیونیست، بی بدیل بود.

کرمی گفت: امروز می‌بیند که انصار الله یمن بااقتدار در حال پیشرفت است و این از برکات برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه سردار سلیمانی عزیز بود که در منطقه انجام داده بود ولی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دائم در منطقه در حال طراحی نقشه‌ها و برنامه بودند ولی این طراحی‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب میشد.

فرمانده دانشگاه امیرالمؤمنین سپاه افزود: آمریکایی‌ها تمام توان خود را برای تسلط در منطقه غرب آسیا انجام دادند و برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای غارت ثروت ملت‌های مسلمان کشیدند و هر روز به هر شکلی در منطقه با برنامه‌ریزی‌های تلاش می‌کنند بین امت اسلامی تفرقه بیندازند تا منابع و ثروت امت اسلامی را به غارت ببرند و این کار را علنی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه گفت: داعش، فرزند ناخلف آمریکایی‌ها که با پول سعودی‌ها و تجهیزات آمریکایی تشکیل شد که ملت و امت اسلامی را از بین ببرد و این سردار سلیمانی بود که در شرایطی سخت ایستاد که برخی باور هم نداشتند.

کرمی ادامه داد: داعش در عراق و سوریه سر می‌برید و اعدام می‌کردند و به کسی رحم نمی‌کردند و تمام تلاشش برای ازبین بردن امت اسلامی بود ولی شجاعت و دلاوری سردار سلیمانی بود که مقابل دشمن می‌ایستاد و کاری کرد که داعشیان از ایرانی ها می‌ترسیدند و می‌گفتند ایرانی‌های با تفکر و اعتقادی می‌جنگند و از آن‌ها دوری‌کنید.

فرمانده دانشگاه امیرالمؤمنین سپاه گفت: سردار سلیمانی، فرمانده شجاع بود که در جبهه مقاومت این فرهنگ و انسجام را در جبهه مقاومت ایجاد کرد این مجموعه را متحد کرد و یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی خواندن نماز شب بود که با تمام وجود باخدای خودش راز نیاز می‌کرد و عاشق خدا بود و هر جا موقع نماز می‌شد چه در درگیری‌ها و مسیر به نماز می‌ایستاد.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی، گفت: امروز حرکت انقلاب پیشرفت چشمگیر دارد و دشمن برای همین عصبانی است چون اراده الهی پشت چنین حرکاتی است و در حوزه‌های مختلف توطئه ایجاد کردند ولی دیدید که در طبس هنگامی که همه خواب بودند چه اتفاقی افتاد و امام خمینی فرموند این شن‌ها ماموران الهی بودند.

کرمی با اشاره به ترس و وحشت دشمن از اراده نیروی‌های امت اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر امروز آمریکایی‌ها و انگلیسی ها در خلیج فارس دستگیر می‌شوند و به خود می‌لرزند و میترسند، از وعده‌ها خدا است که میگوید اگر شما در راه خدا استقامت کنید تلاش کنید خدا در دل دشمن ترس می اندازد.

فرمانده دانشگاه امیرالمؤمنین سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ما انتقام سختی خواهیم گرفت  و دشمنان از اراده این امت اسلامی وحشت دارند و شما بدانید انتقام سختی از دشمنان اسلام خصوصاً آمریکایی‌های تروریست توسط امت اسلامی گرفته خواهد شد و همانطور که امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرد که انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان (عج) متصل است.

انتهای پیام/63110/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول