اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در شهر باران

مردم ولایتمدار کلان‌شهر رشت در اعتراض به جنایات آمریکا و سوگواری شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت اجتماعی بزرگ برپا می‌کنند.

اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در شهر باران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تجمع مردمی در راستای اعتراض به جنایات آمریکا و سوگواری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مردم روز پنجشنبه در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت برگزار می‌شود.

جلال‌‌الدین محمدشکریه با بیان اینکه کشورمان فرزندی رشید را ازدست‌داده است، گفت: بازار بزرگ رشت صبح روز پنجشنبه تعطیل بوده و مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد گلشن بازار بزرگ به دلیل هم‌زمانی با برگزاری مراسم در میدان شهدای ذهاب لغو شد.

وی با تأکید بر حضور گسترده بازاریان و اصناف در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب گفت: بازاریان همگام با سایر آحاد مردم جنایات آمریکا را محکوم کرده و حضوری پرشور در مراسم بزرگداشت سردار رشید ایرانی خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) بود، تصریح کرد: سردار رشید ایرانی همواره علیه باطل به‌ویژه نیروهای تروریستی جنگیده و برای خاورمیانه صلح به ارمغان آورد.

به گزارش فارس، پیش‌ازاین قرار بود اجتماع بزرگ بازاریان و اصناف رشت در مسجد گلشن این شهر برگزار شود که در پی برگزاری مراسم هم‌زمان در میدان شهدای ذهاب رشت، مراسم بازاریان در مسجد گلشن لغو شده و در میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول