اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کربلایی‌ها امشب برای سرداران شهید مقاومت بزرگداشت می‌گیرند

بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امشب بعد از نماز مغرب و عشاء به همت دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در حسینیه‌ خزعلی کربلا برگزار می‌شود.

کربلایی‌ها امشب برای سرداران شهید مقاومت بزرگداشت می‌گیرند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از اعضای جبهه مقاومت در اقدام تروریستی امریکا در عراق، مردم شهرهای مختلف عراق در سوگ شهدای مقاومت عزادار شده و مراسم بزرگداشت برگزار کردند.

«قیس خزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا، بهای خون شهید سردار قاسم سلیمانی را نابودی آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.

گروه‌های مختلف عراقی نیز برای گرامی‌داشت یاد شهدای مقاومت اقدام به برپایی مراسم عزاداری کرده‌اند و با نصب پرچم سیاه بر در و دیوار مقرهای خود به عزای این مصیبت نشسته‌اند.

بر همین اساس دبیر کل عصائب اهل الحق عراق نیز امشب در کربلا مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را برپا می‌کند. در این مراسم قرار است برخی از گروه‌های مقاومت و حشدالشعبی نیز حضور داشته باشند. مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه‌ خزعلی کربلا برپا خواهد شد.

عصائب اهل الحق از بزرگ‌ترین گروه‌های شبه نظامی شیعه فعال در عراق و سوریه است که یکی از وظایف آن‌ها حفاظت از اعتاب مقدسه به شمار می‌رود. 

به گزارش فارس، ابومهدی المهندس نیز امروز پس از تشییع در بصره به نجف اشرف منتقل شده و در وادی‌ السلام بزرگترین قبرستان جهان اسلام به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول