اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتخابات به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی باشکوه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: خیلی از جریان های سیاسی نگران حضور مردم درانتخابات بودند اما قطعا به برکت خون و شهادت این شهید انتخابات با حضور خوب مردم باشکوه برگزار خواهد شد.

انتخابات به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی باشکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت  الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در ظهر امروز در دومین  جلسه هماهنگی برگزاری دهه مبارک فجر اظهار داشت: کارگروهای ستاد دهه فجر تشکیل شده است و عزیزان باید وظایف محوله را در کارگروه‌ها برای برگزاری باشکوه این ایام خجسته جدی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مراسم ۱۲ بهمن و زنگ انقلاب  امسال هم همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و در مدارس شهرستان برگزار خواهدشد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: امام راحل(ره) امثال سردار سلیمانی‌ها را پرورش داد و مردم چنین حماسه‌ای در تشییع باشکوه این بزرگوار آفریدند.

حجت الاسلام محمودی نکوداشت مقام امام راحل و معمارکبیرانقلاب اسلامی به عنوان شخصیت قرن را از وظایف مهم دانست و خاطرنشان کرد: وزیر و مدیرکل‌ها شایسته است شخصاً در مراسم نثار گل و ادای احترام حضور داشته باشند زیرا ما این اقتدار و صلابت را مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

وی بیان داشت: مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خود یک عاشورا بود و از حالت طبیعی چنین مراسم‌هایی  خارج بود که در داغ و فراق حاج قاسم همه از عمق وجودشان  اشک ریختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با یادآوری اینکه در این داغ همه ایرانی‌ها  از هر طیف و سلیقه عزادار بودن، تصریح کرد: این عزت، عظمت و شکوه چنین بدرقه‌ای بخاطر این که سردار مدافع حرم اهل بیت(ع ) بود و امنیت حال حاضر ما بوده است و وقتیبزرگانیچون رهبری معظم و مراجع عظام تقلید در فراق این شهید گریه می‌کنند از میزان شریف و عزیز بودن شهید حکایت دارد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: خیلی از جریان‌های سیاسی نگران حضور مردم در انتخابات بودند اما قطعا به برکت خون و شهادت این شهید انتخابات با حضور خوب مردم برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها و دشمنان اذعان کردند ایرانی‌ها با همه گرفتاری‌ها و مشکلات موجود در کشور وقتی بزرگی مثل سردار سلیمانی را از دست دادند مثل سیل خروشان با حضور در تشییع باشکوه حضور پیدا کردند.

در پایان جلسه حاضران نسبت به شخصیت سپهبد سلیمانی وابو مهدی و سایر شهدا ادای احترام کردند و نماینده بنیاد شهید نیز اعلام کرد سنگ یادبود شهیدان سلیمانی وابومهدی در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا(س) نصب خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۹۷/پ/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول