اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتصابات حاشیه دار استاندار البرز ادامه دارد/یار سفر کرده باز آمد

طی حکمی از سوی شهبازی استاندار البرز، علی نیازی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد منصوب شد.

انتصابات حاشیه دار استاندار البرز ادامه دارد/یار سفر کرده باز آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی حکمی از سوی شهبازی استاندار البرز، علی نیازی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد منصوب شد.

این در حالی است که نیازی از جمله مدیرانی بود که همراه شهبازی از خوزستان به البرز آمده بود و مسؤولیت مدیر دفتر استاندار البرز را بر عهده داشت اما به دلایل نامعلومی که هیچ کدام از طرفین حاضر به بازگویی آن نشدند با استانداری البرز قطع ارتباط کرد و رفت.

برخی از منتقدین استاندار البرز معتقدند علی نیازی شناخت کافی نسبت به شهرستان نظرآباد و امور عمرانی مربوط به آن ندارد و ضرورتی هم برای تغییرات مدیریتی در این حوزه نبوده است و اصل بازگرداندن نیازی به مدیریت استان دلیل اصلی این انتصاب بوده است و احتمالا با فراهم شدن پست بهتری در استانداری البرز نیازی مجدد به استانداری باز می‌گردد.

گفتنی است بیش از 25 معاون و مدیرکل استانداری در مدت مسؤولیت شهبازی یا استعفا داده اند و یا برکنار شده اند و تعدد عزل و نصب‌ها و تغییرات حاشیه‌دار مدیران موجب ایجاد بی ثباتی در فضای مدیریتی استان شد و موجب شد تا در ماه های اخیر اقدامات استاندار البرز مورد انتقاد رسانه ها قرار بگیرد و برخی از همکاران سابق شهبازی دلایل قطع همکاری خود را در رسانه ها بازگو کنند.

 

برای دیدن مطالب قبلی در این باره به لینک های زیر مراجعه کنید:

چرا مدیران نمی‌توانند با شهبازی کار کنند؟

چهارمین معاون استانداری البرز هم فرار را بر قرار ترجیح داد

در البرز چه خبر است؟/ از چینش‌های انتخاباتی تا دخل و تصرف در اموال دولتی

رکورد تغییر 21 معاون و مدیرکل در استانداری البرز ظرف چند ماه

انتهای پیام/ب

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول