اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شادی مردم کرمانشاه از انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی‌ها

مردم کرمانشاه از پاسخ سخت سپاه پاسداران به متجاوزان آمریکایی به خون‌خواهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان امنیت، احساس غرور کردند.

شادی مردم کرمانشاه از انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هنوز ساعتی از دومین روز از تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان نگذشته بود که آمریکا در عراق نخستین ضرب‌شصت ایران را می‌بیند.

ایران بار دیگر ثابت کرد دوران بزن درو تمام شده است، به فرموده مقام معظم رهبری«دشمن می‌داند اگر یکی بزند، ده تا می‌خورد».

بامداد امروز خبر غرورآفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برعلیه پایگاه‌های ترریستی آمریکای جنایتکار خبری بود که موجب غرور همه ایرانیان شد، آمریکایی که به گفته خودش در آماده‌باش کامل به سر می‌برد، نتوانست هیچ واکنشی نشان بدهد و این یعنی تحقق وعده صادق به اذن خداوند متعال...

این نخستین بار است که در تاریخ ابرقدرتی آمریکا کشوری همچون ایران از راه متعارف پاسخ متعارف داده است، نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران طی عملیاتی با نام سردار سلیمانی و با هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی عین الاسد، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق؛ انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان سپاه قدس را در اولین قدم انتقام سخت، گرفتند.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

«امت اسلامی دغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی:

زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند. که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.»

یک مقام آگاه در اطلاعات سپاه گفته، مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم 80 نظامی آمریکایی کشته و حدود 200 نفر زخمی شده‌اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.

وی پایگاه عین الاسد را یک مجموعه راهبردی برای آمریکا دانسته که پشتیبانی از هواپیماهای بدون سرنشین در این پایگاه صورت می‌گرفت و در این رابطه افزوده: 20 نقطه حساس این پایگاه توسط 15 موشکی که شلیک شد مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد منهدم شد.

به گفته این مقام آگاه در اطلاعات سپاه، دقت موشک‌ها به حدی بوده که برخی همزمان چند هدف را منهدم کرده است.

این در حالی است که ملت ایران 6 روز است از اقدام ناجوانمردانه آمریکایی‌ها و شهادت حاج قاسم و همرزمانش، داغدار و انتقام سخت خون سردار شهید را از خبیث‌ترین تروریست دنیا یعنی آمریکا از مسؤولان طلب می‌کردند، امروز با تحقق این وعده لبخند رضایت بر چهره‌های همه افتاده و موجی از غرور ملی در بین ایرانیان رقم خورده، البته پشت این غرور ملی هنوز داغ سخت سردار دل‌ها، اشک را بر دیدگان جاری می‌کند.

مردم کرمانشاه صبح امروز با وجود اینکه اکثر برای رفتن به محل کار عجله داشتند و کمتر فرصت داشتند خبرها را رصد کنند، ولی انگار همه منتظر شنیدن این خبر بودند و حتی از جزئیات عملیات خبر داشتند و از موفقیت صادقانه شیرمردان سپاه اعلام رضایت و غرور می‌کردند.

 

*«فیلم دریافتی» صبح امروز، قدردانی کرمانشاهی‌ها از طلیعه پاسخ سخت سپاه پاسداران به متجاوزان آمریکایی

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول