اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فراخوان عکس تئاتر و پوستر جشنواره تئاتر ثمر منتشر شد/«مجلس قتل رییس جمهور» در مهرگان

فراخوان بخش عکاسی تئاتر ، پوستر و تیزر نهمین «جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر » منتشر شد.

فراخوان عکس تئاتر و پوستر جشنواره تئاتر ثمر منتشر شد/«مجلس قتل رییس جمهور» در مهرگان

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، دبیرخانه جشنواره در راستای جذب و حمایت از عکاسان تئاتر و طراحان گرافیک و کنش گران عرصه تبلیغات تئاتر دانشجویی در نظر دارد مسابقه خود را در ۳ بخش برگزار نماید.

در بخش عکاسی تئاتر که به صورت رقابتی در دو مرحله برگزار می‌شود و به نفر برتر لوح و تندیس ثمر و جوایز  نقدی اهدا می‌شود و مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در سایت رسمی جشنواره و ارسال ۵ عکس از آثار عکاس برای داوری اولیه در این بخش تا ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ است.

در بخش طراحی پوستر که به صورت رقابتی است به برگزیده لوح ، تندیس و جایزه نقدی اهدا می‌شود و مهلت بارگذاری اطلاعات تا ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ است.

*نمایش مجلس قتل رییس جمهور در تماشاخانه مهرگان

نمایش «مجلس قتل رییس جمهور» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری از بیست و دوم دی ماه به روی صحنه می رود. این نمایش که از روایتی مدرن از یک قصه پر از ابهام تاریخ معاصر است از ۲۲دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک مهرگان به روی صحنه می رود.

در این نمایش به ترتیب حروف الفبا  آرزو اولیائی، مهشاد بهبودی، محدثه بهمنی، مینا ترکمن، فریاد جودی، محمد مهدی حاجی علی، مهدی خاوری، پوریا فرجی، حمید فردین، مریم قریشی، نازنین زینب نصیری و کامبیز نیک آمیز  بعنوان بازیگر و علی باقری؛ طراح صحنه و لباس، سیامک خانقلی؛ طراح صدا و موسیقی و الناز اسکندری؛ دستیار کارگردان حضور دارند.

در خلاصه این اثر چنین آمده است: مکافات جنایت همیشه مرگ نیست، گاهی نفرین نقابی است که تا پایان جهان گریبانگیر جنایت کاران می‌ماند. تهیه بلیت نمایش مجلس قتل رییس جمهور هم اکنون از طریق سایت تیوال امکان پذیر است.

در بخش ساخت تیزر تبلیغاتی که به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و به برگزیده لوح ، تندیس ثمر و جوایز  نقدی اهدا می‌شود و مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در این بخش تا ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ است.

نهمین دوره جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر از ۹ الی ۱۸ اسفند ماه به دبیری دکتر رضا دادویی در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول