اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست سردار کهگیلویه و بویراحمدی از حاج قاسم در خاکریز اول

فرمانده دوران دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم گفت: در خاکریز اول جنگ با تروریست‌ها درخواستی از حاج قاسم کردم و جواب حرفم را گرفتم.

درخواست سردار کهگیلویه و بویراحمدی از حاج قاسم در خاکریز اول

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عوض شهابی‌فر عصر امروز در مراسم اشک قشقایی‌ها در سوگ سردار دلها که در مسجد لبنان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  خوشحالم که در جمع قشقایی‌های بزرگ هستم و عرض تسلیت به امام زمان (عج) و امام خامنه ای دارم.

 وی ادامه داد: سردار دلها سرداری بزرگ و بین المللی بود و عرض تسلیت دارم به شما که در این روزها سوختید و در انتظار انتقام سخت هستید.

 شهابی فر گفت: صبح امروز و در همان دقایق اولیه موشک‌های نقطه زن ایران اسلامی پایگاه‌های آمریکا را منهدم کرد تا گوشه‌ای از سیلی فرزندان این سرزمین به آمریکا و اسرائیل و عربستان باشد و باعث خوشحالی امت اسلامی شد.

 وی ادامه داد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس چنان قهرمانه ایستادگی کرد که هرگاه به مشکلی بر می‌خوردیم،  صدای حاج قاسم و احمد کاظمی می‌کردند.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: حاج قاسم نه فقط بخاطر مجاهدت و نترس بودنش به اینجا رسید بلکه آن چیزی که موجب محبوبیت ایشان شد به گونه‌ای که کودک و پیرزن و پیرمرد در سوگ او اشک می‌ریزند  و شک نکنید به خاطر نماز شب‌های او بود.

 وی با اشاره به خبر شهادت حاج قاسم سلیانی و همرزمانش که موجب شد همه را به خیابان‌ها بکشاند، ابراز کرد: والله قبول کنید خیلی از گناهان ما در این روزها را این اشک‌هایمان پاک کرد.

 شهابی فر بیان کرد: نتیجه توسل و نماز شب و خدمت به مردم و در کنار مردم بدون هیچ چشم داشتی و ذوب در ولایت موجب می‌شود اینگونه مردم به خیابان‌ها بیایند.

 این سخنران مراسم گفت: حاج قاسم دستور رهبری را هیچ‌گاه بر زمین نگذاشت و امروز به واسطه خون سلیمانی بزرگترین کار فرهنگی صورت گرفته است و او یک سرمایه ملی بود.

 شهابی فر با بیان انکه حاج قاسم یک روز در دفاع مقدس  و یک روز در شرق  و روز دیگر در خارج از کشور بود، ابراز کرد: او تنها یک نظامی نبود بلکه یک دیبلمات بزرگ برای کشور ما و مسلمانان بود.

 وی با اشاره به اینکه آن توانی که روسیه پیدا کرد به واسطه سردار سلیمانی بود، گفت: خون سلیمانی کاری کرد که همه چیز  جمع شود و دیگر خبری از طیف بندی و جریان سیاسی نیست و ثابت شد آمریکا اصلاح و اصولگرا نمی‌شناسد.

 این جانباز مدافع حرم ادامه داد: روز گذشته غوغایی در کرمان بود و باید بگوییم دیروز عده ای در اجر و ثواب او شریک شدند و به شهادت رسیدند.

 شهابی فر ادامه داد: به ما می‌گفتند شما چرا به کشورهای عربی می‌روید ولی امروز خیلی‌ها بیدار شدند.

 وی ابراز کرد: مگر یادتان رفته داعش تا مجلس و حرم امام رسید، مگر می شود فراموش کرد.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: این بیداری اسلامی است و مشاهده کردیم استکبار جهانی به خود آمد که دیگر با وحدت کشورهای مسلمان جایی نخواهد داشت و با راه انداختن داعش علیه کشورهای اسلامی و از بین بردن شیعیان به مقصود نخواهد رسید.

 شهابی فر عنوان کرد: دشمنان به دنبال آن بودند جبهه مقاومت را از سر راه بردارند و افتخار داشتیم با داعش جنگیدیم و داعش را به عقب راندیم.

 وی اظهار کرد: فراموش نمی‌کنیم کاخ بشار اسد زیر توپخانه بود و شهر در دست داعش بود و اینها را ما با چشمانمان دیدیم.

 شهابی فر گفت: سوریه را کامل گرفته بودند و تنها بخشی در دست دولت بود و به فرماندهی حاج قاسم کاری کردیم که امروز وضعیت برگشت و سوریه این‌گونه شد.

 وی ادامه داد: امروز شما مشاهده کردید که پایگاه اصلی آنها مورد هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

 شهابی فر ابراز کرد:  شهید سردار سلیمانی یا در سوریه فرماندهی می‌کرد یا در عراق و ما افتخار داشتیم در کنار بچه‌های گچساران و استان در کنار سردار سلیمانی باشیم.

 وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در خاکریز اول حضور پیدا می‌کرد، تصریح کرد: یک روز خدمت سردار رسیدیم که دستورات را بگیرم، مشاهده کردم تمام بدنش غرق خاک است که تازه آمده بود و به ایشان گفتم سردار حیف است شما بروید می‌دانید اگر شهید شدید دنیای اسلام عزادار می‌شود.

 شهابی فر ادامه داد:  شهید سلیمانی در پاسخ گفت، ما جنگ طلب نیستیم اما اگر دستور ولایت صادر شد دستور آقا حکم قرآن و عاشورایی است و آن روز بر همه ما واجب می شود.

 وی عنوان کرد: دشمن نمی داند با رفتن سلیمانی هزاران سردار سلیمانی در این سرزمین رویش پیدا کرد و مادران بزایند چون قاسم سلیمانی را که آینده جهان اسلام با پیروی از رهبری در دست شیعیان است.

 شهابی فر ابراز کرد: امروز یک بیداری اسلامی به وجود آمد و روز گذشته  سردار سلامی در کرمان بیان داشتند که حرف آخر را اول می‌زنیم.

 وی ادامه داد: شهید سلیمانی هنوز به خاک نسپرده شد که اولین انتقام گرفته شد و بعد از حدود هشتاد سال اولین بار است چنین وضعیتی برای آمریکا به وجود می آید.

 این سخنران بیان کرد: تا زمانی‌که ما چنین رهبری داریم و این رهبر چنین امتی دارد و سپاه پاسداران و بسیجیان را دارد ما پیروز هستیم

 شهابی فر گفت:  آن همه دلارهای سعودی را آوردند اما ما با دست خالی رفتیم اما با دست پر برگشتیم.

وی با بیان اینکه بدانید سردار قاآنی همان سلیمانی و فردی بسیار مخلص و مکتبی و ولایت مدار است، خاطرنشان کرد: پرچم نیروهای ما همیشه برافراشته است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول