اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شهید سلیمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است.

شهید سلیمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که با حضور معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با تجلیل از سال‌ها مجاهدت و رشادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حفظ دستاوردهای نظام و تحقق آرمان‌های جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید سلیمانی در عین آنکه انقلابی و سرباز وطن بود، وابستگی به هیچ حزب، ارگان و جناح سیاسی نداشت.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان عالم است، اضافه کرد: باید راه این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به حوادث رخ داده در تشییع پیکر سردار سلیمانی و همچنین سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، جان باختن جمعی از بدرقه‌کنندگان این سردار آسمانی و جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

خجسته‌پور با بیان اینکه با تلاش‌های مجموعه عوامل پدافند غیرعامل، اهمیت این موضوع برای مردم مشخص‌ شده است، اضافه کرد: یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها در مقابله با بحران استفاده از ملاحظات پدافند غیرعامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم توجه بر ملاحظات پدافندی تأکید کرد و گفت: با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل می‌توانیم صرفه‌جویی ارزی و ریالی برای کشور داشته باشیم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول