اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت غرامت به کشاورزان آسیب‌دیده در سیل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت :26 میلیارد ریال غرامت سیل امسال در قالب کمک بلاعوض به کشاورزان شهرستان کیار پرداخت شد.

پرداخت غرامت به کشاورزان آسیب‌دیده در سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری سعید داودی‌نیا با اشاره با اینکه شهرستان کیار بیشترین جذب اعتبارات در استان را داشت، گفت:در  سیل فروردین سال‌جاری  312 پرونده در سامانه سجاد ثبت و تایید نهایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار افزود: تاکنون 26 میلیارد ریال غرامت بلاعوض  و 8 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: 44 میلیارد ریال جهت بازسازی و بهسازی امور زیربنایی عمومی آسیب دیده تخصیص داده شد که در حال ثبت آمار و اطلاعات در سامانه مناقصات است.

داودی‌نیا ادامه داد: حدود 10 میلیارد ریال غرامت دیگر هم در دست بررسی و اقدامات لازم است؛ همچنین مقرر است تسهیلات دیگری جهت امور زیربنایی و مستحدثات شیلات‌های آسیب‌دیده برنامه‌ریزی شود که بزودی این تسهیلات هم به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کیار تصریح کرد : حدود ۲۰۰۰ ساعت کارکرد بیل مکانیکی و سایر دستگاه‌ها هم بلافاصله بعد از بحران جهت بهسازی نقاط آسیب‌دیده در اراضی کشاورزی و مزارع پرورش ماهی اقدام و بیش از ۳۰۰۰ متر انواع لوله هم بین کشاورزان توزیع شد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول