اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شرور مسلح در کرمانشاه دستگیر شد/ او به قتل یک زن در ساوه اعتراف کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری یک شرور سابقه‌دار که به علت سرقت‌های مسلحانه، قتل و جرائم دیگری تحت تعقیب بود با اقتدار نیروهای پلیس کرمانشاه خبر داد.

شرور مسلح در کرمانشاه دستگیر شد/ او به قتل یک زن در ساوه اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور یکی از اشرار در کرمانشاه که چند روز پیش با همدستی یک خانم در شهر ساوه استان مرکزی دست به سرقت مسلحانه و قتل زده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد پس از سرقت یک دستگاه خودروی پژو 405 در شهر ساوه، به صورت مسلح وارد منزل 2 خانم شده و پس از سرقت طلاجات، یکی از آن‌ها را به قتل رسانده و فرد دیگر را نیز زخمی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این شرور سابقه‌دار سپس به کرمانشاه متواری می‌شود، اما با اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه وی شناسایی و مورد محاصره قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: فرد شرور پس از آنکه متوجه حضور پلیس شد اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرده و سپس متواری می‌شود.

وی گفت: با این حال کاراگاهان پلیس آگاهی پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و مجروح کردن وی از ناحیه پای راست، او را دستگیر کردند.

 جاویدان تصریح کرد: شرور 31 ساله در بازجویی‌های ابتدایی ضمن اعتراف به ارتکاب چندین فقره سرقت مسلحانه در گذشته، به قتل خانمی میانسال در شهر ساوه و زخمی کردن یک نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و شرارت برخورد می‌کند، افزود: پایان کار چنین افرادی شروری دستگیری و تسلیم شدن در برابر قانون است.

وی گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و هرکسی که بخواهد از این حدود عدول کند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

جاویدان در پایان و با بیان اینکه هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی‌کند، گفت: آن‌ها به خوبی می‌دانند که دیر یا زود تسلیم پلیس و نیروهای امنیتی شده و راه فراری ندارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول