اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«سربازان حاج قاسم» با فرمانده شهیدشان تجدید بیعت کردند

بیش از 2 هزار دانش‌آموز بسیجی مشهدی، در مراسم «تجمع بزرگ دو هزار نفری گردان های انتقام بسیج دانش‌آموزی» در مهدیه مشهد گردهم آمدند تا ثابت کنند، موشک باران پایگاه عین الاسد فقط یک سیلی بود و انتقام هنوز ادامه دارد.

«سربازان حاج قاسم» با فرمانده شهیدشان تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عصر امروز خیابان امام رضا(ع) میزبان گام‌های مصمم دانش‌آموزانی بود که فوج فوج به‌سمت مهدیه مشهد سرازیر بودند.

«سربازان حاج قاسم» با حضور در مراسم «تجمع بزرگ دو هزار نفری گردان‌های انتقام بسیج دانش‌آموزی» در مهدیه مشهد گردهم آمدند تا ثابت کنند، موشک باران پایگاه عین الاسد فقط یک سیلی بود و انتقام هنوز ادامه دارد.

بیش از دو هزار دانش‌آموزان بسیجی با حمایل‌های «جانم فدای رهبر» و سربندهای «یا لثارات الحسین» و «یا منتقم» به خونخواهی فرمانده آمدند. 

تمام گوشه‌ها و زوایای مهدیه تا روی پله‌ها و سالن ورودی مملو از دانش‌آموزان بسیجی بود، جمعیت در حدی بود که حدود ۵۰۰ نفر در خیابان ایستادند.

دانش‌آموزان تصاویری از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی به‌همراه دست‌نوشته‌هایی که از واژه واژه‌اش ولایتمداری، انتقام و عشق به فرمانده شهیدشان می‌چکید و بیانگر این بود که نسل چهارم انقلاب هم چون «حسین فهمیده»، آرمانشان نابودی استکبار و اسرائیل است، در دست داشتند.

اینجا همه از انتقام و خونخواهی می‌گفتند، نشانی از شیطنت‌های کودکانه ندیدم، گویی شهادت فرمانده، این سربازان کوچک را یک شبه، 10 سال بزرگ کرد.

با آن‌ها که هم کلام شدم حرف‌هایی شنیدم که مثل و مانندش را فقط باید از سیاستمداران و کارشناسان زبده جنگ بشنوی، از اشتباه تاکتیکی ترامپ دیوانه گفتند و از FATF که با منافع ملی در تضاد است، تعجب کردم وقتی از تصویب اولین لایحه سه فوریتی مجلس شورای اسلامی گفتند و آن را اقدام بی‌نظیر مجلس طی ۴۰ سال اخیر توصیف کردند.

دانش‌آموزان از آرمان‌های امام راحل(ره) گفتند و برایم توضیح دادند که امروز آمده‌اند تا بگویند اگرچه زمانی که انقلاب شد در این دنیا نبودند، اما نظام جمهوری اسلامی که با خون شهیدان بزرگی مانند سردار سلیمانی آبیاری شده چیزی نیست که مربوط به یک نسل و یک زمان بوده باشد، این انقلاب متعلق به همه نسل‌ها و میراث بزرگی است که برای حفظش از جانشان مایه می‌گذارند تا بدون کم و کاست به نسل‌های بعدی بسپارند.

اما مگر می‌شود جایی سرباز باشد و فرمانده‌ای نیاید؟ فرمانده سپاه امام رضا(ع) به‌عنوان سخنران به این محفل آمد و از سربازانش سان دید‌، او آمد تا رسم رزم و مجاهده را به آن‌ها بیاموزد و از برکت خون فرمانده شهیدشان یعنی «حاج قاسم» بگوید، تا با هم آرمان‌های مردی را مرور کنند که شهادتش جگر همه مردم ایران را سوزاند.

سردار نظری از تحویل انقلاب و نظام به‌عنوان میراثی گران‌بها به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب گفت و از آن‌ها خواست آن را همین‌طور که تحویل می‌گیرند به نسل‌های بعد خودشان به امانت بسپارند تا پرچم آن در نهایت به دست صاحب الزمان(عج) برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران نواحی ۷گانه این اداره کل هم در این مراسم حاضر شدند تا به نظاره این حسین‌ها و زینب‌های فهمیده بنشینند.

مداحی و روضه‌خوانی در مدح اهل بیت(ع) شور روحانی این محفل را مضاعف کرد و باعث شد بغض‌هایی که دانش‌آموزان تا قبل از آن در گلو پنهان کرده بودند، قطره قطره از چشمان پاکشان بر صورت بچکد و کمی دلشان آرام شود. 

دانش‌آموزان بسیجی مشهد امروز در کلاس ولایتمداری و خونخواهی از فرمانده شهیدشان، شرکت کردند تا به‌صورت ترامپ سیلی بزنند و بگویند به این سادگی‌ها دست از سرش برنمی‌دارند، تا بگویند جانشان را برای اسلام و انقلاب فدا می‌کنند، خلاصه بگویم «سربازان حاج قاسم» امروز با فرمانده شهیدشان تجدید بیعت کردند.

گفتنی است؛ پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، این سربازان کوچک با تشکیل زنجیره انسانی، دست در دست هم به حرم مطهر رضوی می‌روند تا به نیابت از فرمانده شهیدشان که خادم آن حرم و بارگاه بود، امام رضا(ع) را زیارت کنند.

====================

گزارش از: معصومه مومنیان

====================

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول