اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس گیلان در هفته‌ای که گذشت

خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس گیلان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته (۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه) به شرح ذیل است:

اعلام انزجار اهالی ورزش گیلان از آمریکا در پی شهادت سردار دل‌ها

جامعه ورزش گیلان همگام با سایر اقشار این استان در پی شهادت سردار رشید ایران حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی واکنش نشان دادند.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان و جامعه ورزش گیلان با محکومیت حمله ددمنشانه و جنایت‌کارانه امریکا و ایادی آنان در شهادت سردار سرافراز اسلام و هم‌رزمانش گفته در پیمودن راه این شهدای عزیز سفرکرده از پای نخواهند نشست و خون این شهیدان انگیزه استکبارستیزی را در ملت همیشه درصحنه دوچندان خواهد کرد.

سارا بهمنیار، دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته نیز در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفته این مرد بزرگ همواری الگویی برای مقاومت و ایستادگی ورزشکاران بوده و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و رشادت‌های سردارهای غیور ایرانی نظیر سردار شهید سلیمانی هستیم.

خروش مردم رشت هم‌زمان با تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در پایتخت

مردم ولایتمدار استان گیلان و شهرستان رشت امروز همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ رشت گردهم آمدند و به مظهر این شهید والامقام اظهار ارادت کردند، مردم با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و خواهان انتقام سختی از آمریکای خبیث در پی این جنایت بزرگ شدند.

فیلم| نوای حیدر حیدر رشتی‌ها در اجتماع سلیمانی‌ها

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حمایت از جبهه مقاومت دقایقی پیش در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

کوچ کاپیتان تیم سرخ‌پوش رشت و جذب مدافع قشقایی

امیرحسین نادم با صلاحدید نادر دست‌نشان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوسته است، مدافع هافبک گیلانی نیم‌فصل نخست تیم فوتبال قشقایی فارس سابقه بازی در تیم‌های جوانان پرسپولیس، امیدهای ملوان و بزرگ‌سالان استقلال جنوب تهران و وحدت یزد را دارد.

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل بدهی و شکایات بازیکنان و اعضای اسبق کادر فنی مدیریتی این تیم بسته است و به گفته مسؤولین این باشگاه ظرف ۴۸ ساعت آتی، این مشکل برطرف می‌شود.

فدراسیون در انتخاب داور مسابقه اشتباه کرد/ پنالتی سوخته سپیدرود مقابل مس

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در انتخاب داور مسابقه این تیم مقابل مس باید دقت بیشتری به خرج می‌داد، گفت: در نیمه نخست مدافع تیم مس بر روی آقایی‌پور در محوطه جریمه مرتکب خطا شده و داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.

دست‌نشان با انتقاد از کمک‌داور اول مسابقه و تصمیمات جنجالی وی تصریح کرد: کمک اول مسابقه درحالی‌که در نیمه اول از درصحنه خطا بر روی مهاجم تیممان حاضر نشد پرچم بزند در نیمه دوم درصحنه‌ای عجیب و برخلاف نظر داور میدان به نشانه خطای هند در محوطه جریمه پرچم زد!

پیروزی داماش مقابل رایکا بابل

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ یک مقابل رایکا بابل به پیروزی دو بر یک رسید.

دیدار دو تیم در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد، کمتر از ۲۰ تن از هواداران را طرفداران تیم رایکا تشکیل دادند.

در بنری که بازیکنان داماش قبل از شروع بازی به همراه داشتند، نام و یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش از سوی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان گرامی نگاه داشته شد.

بازیکنان دو تیم فوتبال داماش و رایکا با نثار شاخه‌های گل به شهید سلیمانی و یاران شهیدش ادای احترام کردند.

استیصال فوتبال گیلان؛ از فروش «کلیه» تا اسپانسرینگ منطقه آزاد

فوتبال گیلان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و نتایج ضعیف تیم‌های گیلانی در لیگ یک برگرفته از وضعیت نابسامان اقتصادی سه تیم بزرگ این استان است.

هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در اقدامی منحصربه‌فرد در سامانه اهدای عضو ثبت‌نام کرده و قصد فروش «کلیه» و دیگر جوارح بدنشان را دارند! تصاویر اقدام عجیب هواداران در فضای مجازی با بازخوردهای مثبت و منفی از سوی کاربران مواجه شده و دوستداران فوتبال بیش‌ازپیش نگران تیم ریشه‌دار سپیدرود رشت شده‌اند.

باشگاه ملوان انزلی چند صباحی است با مدیریت پژمان نوری و مازیار زارع اداره می‌شود، دو کاپیتان اسبق این باشگاه تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف باشگاه داشته و تاکنون عملکردی موفق از خود برجای گذاشته‌اند.

تیم فوتبال داماش گیلان بهترین نتیجه را بین سه تیم گیلانی در نیم‌فصل نخست لیگ یک کسب کرده است، مشکلات مالی عدیده این باشگاه در سایه نتایج درخشانش در نیم‌فصل نخست گم شد!

بازگشت کاپیتان به خانه؛ «مهدوی» با داماش از فوتبال خداحافظی می‌کند

کاپیتان اسبق تیم فوتبال داماش گیلان با عقد قراردادی شش‌ماهه به این تیم پیوست و داماش گیلان را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک همراهی می‌کند.

مهدوی در لیگ‌های هفدهم و هجدهم از سری رقابت‌های لیگ برتر در تیم فوتبال سپیدرود رشت توپ زده و پس از سقوط سپیدرود به لیگ یک بدون تیم بوده است؛ وی سی و هشتمین بهار زندگی خود را سپری کرده و به نظر می‌رسد با تیم فوتبال داماش گیلان از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کند.

وی سابقه بازی در تیم‌های استیل آذین و استقلال خوزستان را در کارنامه ورزشی خود دارد و آخرین حضورش در تیم فوتبال داماش گیلان به چهارفصل پیش در رقابت‌های لیگ یک بازمی‌گردد، مهدوی پس از سقوط داماش به رقابت‌های لیگ دسته دوم و عدم توافق با سرمربی وقت داماش، راهی تیم فوتبال سپیدرود رشت و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

اجتماع عظیم مردم گیلان در پی شهادت سردار سلیمانی

مردم شهید پرور و ولایتمدار استان گیلان امروز پس از نماز جمعه در تمام شهرستان‌های گیلان در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند و خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام شوم آمریکا و اسرائیل فریاد زدند.

در پی شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای تروریستی ارتش جنایتکار آمریکا در بغداد، مردم گیلان در نماز جمعه این هفته شعارهای ضد استکباری سر دادند و در سوگ شهادت این بزرگ مرد ایران با راهپیمایی و اجتماعات عظیم عزاداری در سوگ از دست دادن این فرمانده انقلابی نشستند.

معرفی نفرات برتر رقابت‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور

رقابت‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور پس از سه روز رقابت ورزشکاران در چهار رده سنی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رقابت‌ها در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی و میانداری انفرادی در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ دی‌ماه برگزار شده و با معرفی نفرات خاتمه یافت.

تیم گیلان در رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۵۰ سال با کسب ۲۰۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافته و تیم‌های خراسان رضوی با کسب ۲۰۵ امتیاز، البرز با کسب ۲۰۰ امتیاز و کردستان با کسب ۱۸۹ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم، سوم و سوم مشترک را تصاحب کردند.

در رده سنی پیشکسوتان ۵۱ تا ۶۰ سال تیم البرز با کسب ۱۸۲ موفق به کسب مقام قهرمانی شده و تیم‌های خراسان جنوبی با کسب ۱۷۰، کرمانشاه با کسب ۱۵۲ و کرمان با کسب ۱۴۶ امتیاز به ترتیب در مکان دوم، سوم و سوم مشترک ایستادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول