اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

مقام سابق صهیونیستی کشورهای عربی را به اتحاد علیه ایران فراخواند

وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل «جبهه نیرومند» با کشورهای عربی خلیج فارس علیه ایران شد.

مقام سابق صهیونیستی کشورهای عربی را به اتحاد علیه ایران فراخواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایوب قرا» وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت که اکنون زمان اتحاد و تشکیل جبهه قوی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه ایران است.

او مدعی شد: «پس از سخن ایران مبنی بر اینکه سلاح‌هایش به سمت دبی و حیفا نشانه رفته است؛ اکنون وقت آن است که کشورهای خلیج ع. ر . ب .ی اتحاد امنیتی و اقتصادی برای تشکیل جبهه نیرومند با اسرائیل در مقابل شرارت‌های ایران و مقابله با تروریسم در خاورمیانه تشکیل دهند.»

این عضو حزب «لیکود» به رهبری بنیامین نتانیاهو که همواره خود را «دشمن ایران» معرفی می‌کند؛ در ادامه پیشنهاد تشکیل یک مرکز اقتصادی میان شرکت‌های اسرائیلی و عربی به ویژه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را ارائه کرد.

تلاش برای همپیمانی با برخی کشورهای محور سعودی در منطقه علیه ایران، برنامه‌ای است که رژیم اشغالگر قدس سال‌هاست در دستور کار خود دارد. در این میان دولت‌ ریاض و برخی پایتخت‌های عربی نیز کوشش می‌کنند تا ایران را به جای رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن ملت عرب در منطقه معرفی کنند.

بیم مقامات صهیونیستی از ایران و تلاش برای ایران‌هراسی پس از انتقام سخت از آمریکا در پاسخ به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی شدت یافته است. روز گذشته (پنج‌شنبه) نیز بنیامین نتانیاهو و دونالد ترامپ تماس تلفنی برقرار کردند و کاخ سفید بدون اشاره‌ای به جزئیات گفت‌و‌گوها صرفا اعلام کرد که دو طرف در خصوص «موضوعات مهم» رایزنی کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول