اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاه قدس نبود عتبات را با خاک یکسان می‌کردند

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: می‌خواستند عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند، اگر سپاه قدس نبود به اهداف شومشان می‌رسیدند.

سپاه قدس نبود عتبات را با خاک یکسان می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد،  حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  اظهار داشت: آفریده شدیم برای بندگی خدا، دین اسلام می‌فرماید تمام‌کارهای ما باید برای خدا بشود معلم در کلاس درس، مادر در خانواده و همه و همه باید مخلصانه و مثل مجاهد در راه خدا کار کنند.

امام‌جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: هیچ عبادتی بدون رزق حلال بالا نمی‌رود، حق هرکسی را باید مراعات کرد که اوج عبادت است و رزق حلال مقابله با ورود حرام به دست می‌آید؛ ایستادگی در مقابل حرام معادل ثواب یک‌صد حج مقبول با مال حلال است.

وی در ادامه ابراز کرد: در عزای فاطمه زهرا(س) غمگین هستیم، شهادت زهرای مرضیه را باید به هر دو روایت بجا بیاوریم و این بانوی گران‌قدر می‌گفت علی نباید تنها بماند زیرا بهترین مدیر و یاور همراه نداشت.

حسناتی اظهار کرد:  مردم ما با حضور میلیونی در مراسم تشییع سیلی اول را زدند، نیمی از انتقام سخت حضور مردم ایران و عراق بود که برای تشییع آمدند؛ فرماندهانی که فدایی همدیگر بودند و از هم‌درس می‌گرفتند، حاج قاسم و ابو مهدی شاگرد همدیگر بودند و رزمنده‌هایی که همه‌چیز را باخدا معامله کردند، خود خدا خون‌بهای آن‌ها است.

امام‌جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: مالک اشتر زمان بسیار تعبیر بجایی بود برای شهید سلیمانی، رهبرمان گفت خود دشمن شهادت داد که‌ ای کاش ما یک حاج قاسم داشتیم؛ تاریخ را می‌بینیم که حاج قاسم برای فرمانده­‌اش شهید حاج احمد کاظمی گریه می‌کرد و ماهی یک‌بار سر مزارش می‌رفت و این‌ها سختی‌هایی را باهم دیدند و کشیدند که نمی‌توانستند از هم جدا شوند.

وی گفت: شهید سلیمانی در سحرگاه جمعه به آرزویش رسید، دشمن سناریو چیده بود که در آستانه انتخابات در ایران و عراق تفرقه بیاندازد و می‌خواستند کشور ما حمام خون باشد اما شهید حاج قاسم و مدافعان حرم نگذاشتند.

امام‌جمعه نجف‌آباد ضمن تشکر از مجموعه موشکی سپاه عنوان کرد: 180 نقطه در منطقه در تیررس ماست و دشمن یکم عقل داشته باشد دست از پا خطا نمی‌کند؛ هدف موشک‌های سپاه کشتن آدم‌ها نبود، هدف از بین بردن تجهیزات و محلی که همان پهپاد از آنجا پرواز کرده بود و آفرین بر مجموعه موشکی سپاه و سردار قاآنی که دست راست حاج قاسم در بیشتر عملیات­‌ها و مبارزه با داعش در منطقه بود.

حسناتی ابراز داشت: می‌خواستند عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند، اگر سپاه قدس نبود به اهداف شومشان می‌رسیدند ولی ما جنگ‌افروز نیستیم اما مقابل ظلم و ستم می‌ایستیم. رهبری فرمود دشمن ما دو دولت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیست است.

وی در پایان گفت: کار پسندیده مجلس ما تروریست دانستن دشمنان و آمریکا و دست‌نشانده‌های او و کار بهتر هم عملی کردن گام پنجم توسط دولت بود.

انتهای پیام/63109/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول