اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعتبارات اسکله کنگان تخصیص داده شود

امام جمعه کنگان گفت: یکی از مصوبات سال گذشته ریاست جمهوری به شهرستان کنگان موضوع اسکله کنگان بود که توقع جدی این است اعتبارات لازم برای این مطالبه به‌حق مردم تخصیص داده شود.

اعتبارات اسکله کنگان تخصیص داده شود

به گزارش خبرگزای فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کنگان با اشاره به سفر آتی ریاست جمهوری به شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از مصوبات سال گذشته ریاست جمهوری به شهرستان کنگان موضوع اسکله کنگان بود که توقع جدی این است اعتبارات لازم برای این مطالبه به‌حق مردم تخصیص داده شود.

امام جمعه کنگان افزود: اسکله‌ای که بناست پس از چهل سال اجرایی شود به گونه‌ای باشد که موجب رونق تجارت، قابلیت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ داشته باشد و در عین حال خطراتی از قبیل آتش سوزی و مانند آن را به حداقل برساند، انتظار مردم از دولت تحقق همه مصوبات سفر است.

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان فضایل و مناقب بزرگ بانوان اسلام گفت: حضرت زهرا (س) اول شهیده راه ولایت و همه بایستی به سیره آن بانوی بزرگ تاسی جویند.

خطیب جمعه کنگان با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش با اشاره به تشییع میلیونی پیکر آن شهید والامقام در چندین شهر عراق و جمهوری اسلامی ایران افزود: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا انقلابی به وجود آمد که دنیا را تکان داد و متحول کرد، مسیر تاریخ کشور و تاریخ منطقه و شاید مسیر تاریخ جهان را تغییر داد.

محمودی گفت: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم شجاع، هم با تدبیر، اهل اخلاص، جنگاور و مسلط بر عرصه نظامی، مراقب حدود شرعی، بشدت انقلابی و انقلابی گری خط قرمز بود.

امام جمعه کنگان تاکید داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد انقلاب زنده است و شهادتش چشمان غبار گرفته را باز کرد و شهادت او فتنه‌های اخیر را پاک و جبهه مقاومت را متحدتر کرد.

محمودی به انتقام جمهوری اسلامی از آمریکایی‌های جنایتکار اشاره و عنوان کرد: یک سیلی به آن‌ها زده شد اما آنچه در مقام مقابله مهم است این است حضور فساد انگیز آمریکا در منطقه باید جمع شود.

وی با تشکر از فرماندهی و نیروهای هوافضای سپاه در سیلی محکم به آمریکا و خوشحالی مردم گفت: اقدام به موقع سپاه هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را در هم شکست و ملت ایران و امت اسلام را خوشحال کرد.

خطیب جمعه کنگان اظهار داشت: موشک ‌باران پایگاه عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا و توخالی بودن آن و هیبت دروغین آمریکا را به جهانیان کشید.
محمودی با تقدیر از حسن انتخاب سردار قاآنی توسط فرماندهی معظم کل قوا به عنوان فرمانده سپاه قدس و بیان خدمات و زحمات این شخصیت بزرگ افزود: انتخاب سردار قاآنی در فاصله بسیار کم موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان شد.

 وی با تشکر از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب و تأیید طرح سه فوریتی تروریستی خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته از اقدام دولت در برداشتن گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات هسته‌ای و رفع همه محدودیت‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول