اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اصل مهم، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است/حاج قاسم سلیمانی، شهید گام دوم انقلاب

امام جمعه مهریز در جمع نمازگزاران شهرستان مهریز گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی آینده روشن انقلاب را بیمه کرد و افق های روشن را در مقابل دیدگان خواب گرفته همه ملت ها قرار داد.

اصل مهم، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است/حاج قاسم سلیمانی، شهید گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و شهدای حادثه اخیر در بغداد خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه سردار سلیمانی و دیگر همراهان شهید وی نشان داد مردم تفاوت انسان پاک را از ناپاک تشخیص می دهند.  

امام جمعه مهریز ویژگی های اخلاقی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی را برشمرد و گفت: دین داری و تواضع و اخلاص در عمل از ویژگی های این سردار سرافراز بود. او اهل دین بازی، حزب و جناح بازی و سیاسی بازی نبود. او اهل تقوا و ساده زیستی بود . انقلابی بودن و انقلابی ماندن نشانه بارز وی بود.

وی با بیان نشانه های انسان انقلابی عنوان کرد: حفظ ارزش های اسلامی، استکبارستیزی و عدم سازش با دشمن و در مسیر ولایت قرار گرفتن از ویژگی های انسانی انقلابی است و این نشانه ها در حاج قاسم سلیمانی و نیروهای او وجود داشت.

محی الدینی، حاج قاسم را سمبل آیه اشداء علی الکفار رحما بینهم دانست و بیان کرد: این سردار شهید با خشونت در مقابل کفار می ایستاد و آن ها حتی از بردن نام او هراس داشتند اما هنگامی این سردار در میان شیعیان به ویژه مردم ایران و خانواده معظم شهدا قرار می گرفت وجودش لبریز از مهربانی و فروتنی می شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، شهید گام دوم انقلاب اسلامی است تأکید کرد: خون  این شهید آینده روشن انقلاب را بیمه کرد و افق های روشن را در مقابل دیدگان خواب گرفته همه ملت ها قرار داد.

امام جمعه مهریز با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: بعد از حاج قاسم سلیمانی یکی از وظایف همه ما انتخاب درست است. باید نمایندگانی به مجلس فرستاده شوند که پاک دستی، فسادستیزی، عدم وابستگی به باندهای قدرت و ثروت، عدالت طلبی، کارآمدی به لحاظ علمی و تخصصی و در یک کلام، انقلابی گری از ویژگی های بارز آن ها باشد.

محی الدینی با اشاره به بیانات رهبری در مورد انتقام  سخت خاطرنشان کرد: انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه و زوال رژیم منحوس اسرائیل، یعنی گام پنجم کاهش تعهدات برجامی سریع تر و استوارتر برداشته شود و انتقام سخت یعنی رونمایی از موشک ها و قدرت بازدارندگی دفاعی ایران.

وی ضمن قدردانی از سیلی سخت سپاه و بمباران عین الاسد، یاد شهید تهرانی مقدم را گرامی داشت و افزود: سردار قاآنی هم رزم حاج قاسم بوده است و با ایده ها و سیاست های او آشنایی دارد و به خوبی می تواند جای آن فرمانده قهرمان را پر کند.

امام جمعه مهریز همچنین در بخش پایانی خطبه های خود، جان باختن تعدادی از هم وطنان در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت؛ هم چنین سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

 انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول