اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتقال ایستگاه تاکسی ون شهرک فرهنگیان به پیاده‌راه اکباتان

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل بارو کالای شهرداری همدان از انتقال ایستگاه تاکسی ون شهرک فرهنگیان به پیاده‌راه اکباتان طی امروز خبر داد.

انتقال ایستگاه تاکسی ون شهرک فرهنگیان به پیاده‌راه اکباتان

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از انتقال ایستگاه تاکسی‌های ون شهرک فرهنگیان از خیابان باباطاهر به پیاده‌راه اکباتان طی امروز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان ایستگاه تاکسی‌های ون شهرک فرهنگیان از خیابان باباطاهر به پیاده‌راه اکباتان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش حجم و روانی ترافیک در خیابان باباطاهر و رفاه حال مسافران انجام شده است گفت: خط مورد نظر در نزدیکی مرکز خرید شهر است و همین موضوع در جانمایی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان عنوان کرد: با وجود به اینکه ترافیک در خیابان باباطاهر بالا بود و خیابان اکباتان هم با پیاده‌راه شدن از رونق افتاده بود این تدبیر اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های خط شهرک فرهنگیان مسافران را سرگذر پیاده می‌کنند و بهتر این بود که هم مسیر اتوبوس‌ها هم تاکسی‌ها تقریبا یک جا باشد و قبلا هم چون ایستگاه این خودروها خیابان اکباتان بود در نتیجه این اقدام صورت گرفت.

کریمی در ادامه بیان کرد: تقریبا دو هفته پیش قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی لازم صورت گرفت و آن روز نیز طرح اجرا شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تردد خودرو در پیاده‌راه با عنوان «پیاده‌راه» همخوانی دارد؟ گفت: خیابان اکباتان از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به پایین در طرح تفصیلی پیاده‌راه نبود و به خاطر اینکه با مصالحی که برای پیاده‌راه کار شد، همگون شود تمام خیابان را پیاده‌راه کردند، با توجه به اینکه احتمال دارد تمام خیابان باباطاهر نیز پیاده‌راه شود باید اقدام در جابجایی ون‌ها انجام می شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در بسیاری از خیابان‌های برخی شهرها با وجود اینکه سنگفرش شده‌اند خودرو تردد می‌کند، در اصفهان خیابانی سنگفرش شده و پیاده‌راه است اما خودرو تردد دارد و نباید در این خصوص سخت‌گیری داشت.

وی با اشاره به اینکه انتقال ون‌های تاکسی در راستای رونق پیاده‌راه اکباتان بوده و با توجه به اینکه مسیر آنجا به سرگذر نزدیک است مردم خواستار تردد خودروها را داشتند که امیدواریم این اقدام نیز باعث رضایتمندی آنها شود گفت: فعلا ۶۰ تاکسی ون شهرک فرهنگیان به پیاده‌راه اکباتان منتقل شده که این اقدام حتی باعث منسجم شدن خیابان باباطاهر نیز شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول