اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درخشش خبرگزاری فارس در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان

در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، خبرنگاران خبرگزاری فارس موفق به کسب پنج رتبه در این جشنواره شد.

درخشش خبرگزاری فارس در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر امروز با سخنرانی «بیژن نوباوه» فعال رسانه‌ای و سیاسی و اصحاب رسانه استان در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار و از آثار برگزیده ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره تجلیل شد.

این جشنواره در ۱۰ محور شامل بصیرت، رونق تولید، محرومیت‌زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران و در بخش ویژه گام دوم انقلاب برگزارشده است.

 

طبق رأی هیأت داوران در بخش مصاحبه، فاطمه احمدی ماشک از خبرگزاری فارس حائز رتبه نخست و سمیه اقدامی از دفاع پرس و حمیدرضا دنیادیده از خبرگزاری فارس به مقام دوم و سوم دست‌یافتند.

در بخش گزارش نیز نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان حائز رتبه نخست شد، پاداش ستوده از آوای رشت و فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس مشترکا به مقام دوم و مائده فلاحتکار از خبرگزاری شبستان نیز به مقام‌ سوم دست‌ یافت.

حسن غلامپور از پایگاه خبری لنگرخبر موفق به کسب رتبه نخست در بخش خبر شد، سید ابوطالب حسینی نژاد از روزنامه پنجره نو به مقام دوم دست‌یافت و رضا احمدی سراوانی نیز از روزنامه خزر به مقام سوم دست‌یافت.

طبق رأی هیأت داوران محدثه فردی از خبرگزاری فارس در بخش تیتر به مقام سوم دست‌یافت و ازنظر هیأت داوران در این بخش کسی حائز رتبه اول و دوم نشد.

 

در بخش یادداشت نیز سعید شفیعی از پایگاه خبری آستان خبر و محدثه فردی از خبرگزاری فارس مشترکا به مقام دوم رسیدند و ازنظر هیأت داوران در این بخش کسی حائز رتبه اول و سوم نشد.

احمدی سراوانی از روزنامه خزر در بخش سرمقاله حائز رتبه اول شد و ازنظر هیأت داوران در این بخش کسی حائز رتبه دوم و سوم نشد.

در بخش عکس نیز عباس عاشوری از پایگاه خبری 8 دی و آرش جوهری از پایگاه خبری دیارمیرزا به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند و ازنظر هیئت‌داوران اثری در این بخش حائز رتبه نخست نشد.

در بخش ویژه گام دوم نیز محمد جمشیدی از خبرگزاری فارس به مقام دوم و سینا هوشمند از پایگاه خبری دیارمیرزا به مقام سوم رسید و  ازنظر هیئت‌داوران اثری در این بخش حائز رتبه نخست نشد.

به گزارش فارس، در پایان مهلت قانونی ارسال آثار، یک هزار و ۲۰۱ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد که به لحاظ کیفیتی در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و از مجموع این آثار ۱۳ درصد در بخش مصاحبه، ۱۰ درصد در بخش عکس، ۱۲ درصد تولید خبر، چهار درصد تولیدات ویدئویی، ۲۳ درصد گزارش و چهار درصد سرمقاله است.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول