اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استقرار 172 شعبه اخذ رأی در دشتستان/ پیگیری سنددار شدن املاک دولتی

فرماندار دشتستان گفت: ۱۷۲ شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

استقرار 172 شعبه اخذ رأی در دشتستان/ پیگیری سنددار شدن املاک دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فتح‌الله نوروزی صبح امروز در هفتمین نشست شورای اداری دشتستان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسمات برگزار شده در سطح شهرستان، اظهار داشت: شهید سلیمانی زنجیره مقاومت را در منطقه ایجاد کرد و این باعث ترس دشمن شده بود.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در بدرقه سلیمانی و یارانش بار دیگر با آرمان‌های شهدا و رهبری بیعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم مجلس عراق برای خروج نظامیان آمریکایی، تصویب طرح سه فوریتی در مجلس و اجرای گام پنجم کاهش برجام از اتفاقات خوب این مدت بود.

نوروزی در خصوص سلامت اداری نکاتی را مطرح کرد و بیان داشت: یکی از بحث‌های اصلی که باید رعایت شود این است که مدیر باید قابل‌اعتماد، دارای قضاوت صحیح، ثبات و استواری در کلام و عمل، خلاقیت در کار، پندگیری از اشتباهات گذشته، وجدان کاری، وفادار به قول، داشتن حسِ مسؤولیت‌پذیری، داشتن انضباط در کارها ازجمله نکات و ویژگی‌های سلامت اداری مدیران و کارمندان است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دشتستان 172 صندوق اخذ رأی مستقر می‌شود، بیان داشت: امکانات دستگاه‌های اجرایی برای کاندیدها استفاده نشود و حقوق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان را رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان دشتستان در خصوص حضور مسؤولین در بخش‌ها، تأکید کرد: مسؤولین برای حضور و حل مشکلات در بخش‌ها حتماً با بخشداری‌ها و شوراها هماهنگی لازم را انجام بدهند؛ شوراها بال توسعه شهرستان هستند و مدیران با شوراها همراهی و همگامی را داشته باشند.

نوروزی درباره سنددار کردن املاک دولتی در شهرستان، گفت: در راستای سنددار شدن املاک دولتی در حوزه استحفاظی پیگیری‌های لازم را انجام بدهید تا تمامی املاک دولتی دارای سند تک‌برگی شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول