اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی گیتی‌پسند مقابل صدر‌نشین در ایستگاه آخر لیگ فوتسال

در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل مس سونگون به تساوی رسید، هایپر شاهین‌شهر نیز مقابل شاهین کرمانشاه شکست خورد.

تساوی گیتی‌پسند مقابل صدر‌نشین در ایستگاه آخر لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال امروز و از ساعت 17 در سالن پیروزی اصفهان میزبان مس سونگون صدرنشین بود و در پایان با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید.

نیمه اول این دیدار را بازیکنان گیتی‌پسند بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی شانس رسیدن به گل را داشتند اما واکنش‌های خوب دروازه‌بان مس مانع از گلزنی گیتی‌پسند شد، در ادامه اما این مس بود که روی یک حرکت فردی و توسط سامان دشن به گل رسید و نیمه نخست با برتری مس سونگون به پایان رسید.

در نیمه دوم اما گیتی‌پسند برای جبران گل خورده وارد زمین شد و خیلی زود موفق شد توسط مهدی مهدی‌خانی به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند؛ در ادامه حملات شاگردان حمید بی‌غم برای رسیدن به گل برتری بیشتر شد و سعید احمدعباسی دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه دوم مس سونگون صدرنشین که دوست نداشت در اصفهان شکست بخورد جلو کشید و در لحظات پایانی بازی و با ضربه سر دیدنی میثم خیام به گل تساوی رسید و این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

گیتی‌پسند با 15 برد، 9 مساوی و تنها 2 شکست و کسب 54 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ مس سونگون نیز در 25 دیداری که انجام داده است موفق به کسب 18 برد شده، در 3 دیدار به تساوی رسیده و 4 بار متحمل شکست شده و با کسب 57 امتیاز در صدر جدول ایستاده است.

کارت زرد: مهدی مهدی‌خانی از گیتی‌پسند - سامان دشن از مس سونگون

گل: مهدی مهدی‌خانی در دقیقه 23 و سعید احمدعباسی در دقیقه 36 برای گیتی‌پسند - سامان دشن در دقیقه 12 و میثم خیام در دقیقه 40 برای مس سونگون

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

محمد کشاورز، سعید احمد‌عباسی، مهران عالیقدر، مسعود یوسف، حسین فهیمی، علی قربانیان، سجاد موسوی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، بهزاد رسولی، محمد‌حسین درخشانی و مهدی مهدی‌خانی

ترکیب مس سونگون:

 سعید مومنی، میر‌سجاد افضلی، مصطفی طیبی، میثم خیام، سالار آقا‌پور، توحید لطفی، سامان دشن، میلاد پورحسن و احسان سلیمانی

سرمربی گیتی‌پسند: بازی بدون حاشیه و راضی‌کننده بود

حمید بی‌غم بعد از کسب تساوی مقابل مس سونگون اظهار داشت: شرایط تیم‌ها در جدول به گونه‌ای بود که نتیجه برای 2 تیم فرقی نمی‌کرد، فوتسال خوبی را از هر 2 تیم مشاهده کردیم و راضی‌کننده بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: 4 روز دیگر بازی پلی‌آف برگزار می‌شود و ترجیح دادیم از بازیکنان امید و جوانان بیشتر استفاده کنی، 2 بازیکن مصدوم داشتیم که استفاده کردیم تا به شرایط بازی بازگردند.

وی با بیان این‌که بازی با مس بدون حاشیه‌ای بود، گفت: متاسفانه فصل پر سر و صدا و شلوغ داشتیم؛ خواهش می‌کنم کمیته فوتسال حداقل در بازی‌های پلی‌آف نظارت بیشتری داشته باشد.

بی‌غم در پایان تصریح کرد: نظارت‌ها بیشتر شود تا اتفاقات حاشیه‌ای کمتر بیفتد و حق هیچ تیمی خورده نشود؛ امیدوارم با بهترین شرایط وارد مرحله پلی‌آف شویم.

به گزارش فارس، تیم هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال نیز در هفته پایانی لیگ در کرمانشاه به مصاف شاهین رفت و در پایان با نتیجه سنگین 7 بر 2 شکست خورد؛ هایپر با 29 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و از صعود به مرحله پلی‌آف باز ماند.

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول