اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شرکت گاز موظف به ارائه گزارش میزان گاز تحویلی و مصرفی به نیروگاه‌های برق شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مصرف مازوت و گاز نیروگاه‌های برق در نشست امروز این کمیسیون بررسی شد، گفت: مقرر شد شرکت ملی گاز به صورت هفتگی گزارشی را به این کمیسیون انرژی درباره میزان گاز تحویلی، میزان گاز مصرفی و میزان صادرات ارائه دهد.

شرکت گاز موظف به ارائه گزارش میزان گاز تحویلی و مصرفی به نیروگاه‌های برق شد

سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه عصر امروز (دوشنبه 23 دی) این کمیسیون انرژی گفت: در این جلسه آخرین وضعیت برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی و تأمین سوخت نیروگاه‌ها با حضور حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همایون حائری معاونت برق و انرژی وزارت نیرو بررسی شد. 

وی افزود: مسئولان وزارت نیرو در این نشست اعلام کرد باوجود آنکه سوخت اصلی مصرفی نیروگاه‌ها در طول سال گاز است اما در فصل سرما مصرف سوخت گاز خود را کاهش و به مازوت روی می‌آورند که با اقدامات صورت گرفته سوخت روزانه خود را با تلفیق سوخت مازوت و گاز تامین می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مشکلات تامین سوخت نیروگاه‌ها و میزان سوخت مصرفی نیروگاه‌ها بررسی شد افزود: مقرر شد شرکت ملی گاز به صورت هفتگی گزارشی را در این باره به کمیسیون انرژی با موضوع میزان گاز تحویلی، میزان گاز مصرفی و میزان صادرات ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول