اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارسال 10 دیزل ژنراتور برای وصل ارتباطات تلفن همراه در شرق هرمزگان/ ارتباطات به پایداری رسید

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: اکیپ‌های ویژه‌ای از همان دقایق اولیه سیل در مناطق شرقی هرمزگان، به جاسگ و بشاگرد اعزام شده‌اند و اکنون ارتباطات پایداری در مناطق سیل‌زده برقرار است.

ارسال 10 دیزل ژنراتور برای وصل ارتباطات تلفن همراه در شرق هرمزگان/ ارتباطات به پایداری رسید

امیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شرقی استان هرمزگان، اکیپ‌های عملیاتی مخابرات منطقه هرمزگان به جاسک و بشاگرد اعزام شدند و با تلاش ویژه‌ای اکنون ارتباطات در بشاگرد کاملا پایدار و در جاسک نیز در عمده مناطق سیل‌زده به پایداری رسیده است.

وی با بیان اینکه قطعی برق دلیل اصلی قطع ارتباطات در بسیاری از نقاط جاسک بوده است، خاطرنشان کرد: 10 دیزل ژنراتور به ایستگاه‌های کلیدی و مهم روستایی ارسال و عملیاتی شده تا ارتباطات مردم این مناطق برقرار شود.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان تأکید کرد: در زمان وقوع سیل و پس از آن، بیش از 90 درصد ارتباطات همراه اول در نهایت پایداری در جاسک و بشاگرد قرار داشت و علت قطعی برخی ایستگاه‌های ارتباطی نیز قطعی برق و در برخی نقاط قطعی فیبر نوری شرکت زیرساخت بود که با همت اکیپ‌های شرکت زیرساخت و اکیپ‌های شرکت مخابرات، بحمدالله وضعیت نرمال شده است.

یگانه خاطرنشان کرد: 3 تیم ویژه عملیاتی با تجهیزات کامل از مخابرات هرمزگان به شرق هرمزگان اعزام شده‌اند و اکنون به جز منطقه لیردف و راس المیدان در منتهی علیه شرقی هرمزگان، کل ارتباطات پایدار شده و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره راه‌اندازی ایستگاه ارتباطی لیردف و راس المیدان نیز گفت: مشکل اصلی، قطع فیبر نوری شرکت زیرساخت است که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط فیبر در جریان است اما متأسفانه شدت سیل به قدری زیاد بوده که جاده و محورهای مواصلاتی و خطوط فیبر نوری را با خود قطع کرده و برده است و ایجاد ارتباط جدید با تلاش ویژه‌ای اکنون در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم تا ساعاتی دیگر ارتباطات این مناطق را نیز به وضعیت عادی بازگردانیم.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اضافه کرد: اکنون تا 8 کیلومتری لیردف ارتباطات همراه نرمال شده است و تمام تلاش‌مان را به طور شبانه روزی به کار گرفته‌ایم تا با همکاری اکیپ‌های شرکت زیرساخت، سریع‌تر ارتباط لیردف را نیز برقرار کنیم.

یگانه در پایان تصریح کرد: از ابتدای امسال و با نگاه ویژه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران، 70 ایستگاه جدید تلفن همراه در شرق استان نصب و راه‌اندازی شده است که گام بلندی به سوی افزایش پوشش ارتباطی در این منطقه پهناور و کوهستانی باشد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول