اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سلبریتی‌ها در سیل‌ و زلزله برای گرفتن عکس کنار مردم بودند

یک نفر از سلبریتی‌ها را در سیل و زلزله و در سختی‌ها و مشکلات مردم بیل‌وکلنگ‌ به‌دست ندیدیم، اگر هم دیدیم با لباس اتوکرده برای گرفتن عکس یادگاری بود تا در مواقع لزوم عکس‌ها را برای تحریک احساسات مردم در صفحاتشان منتشر کنند.

سلبریتی‌ها در سیل‌ و زلزله برای گرفتن عکس کنار مردم بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سقوط هواپیمای اوکراینی که دلایل آن هنوز هم به‌درستی مشخص نیست؛ کافی بود که حماسه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید حاج‌قاسم را به حاشیه کشانده و مردم مخاطب اظهارنظرهای بوالهوسانه و مزوّرانه‌ی سلبریتی‌هایی که پیش از این تصمیمات و موضع‌گیری‌هایشان هیچ به نفع مردم نبوده، شوند.

اینکه در این مُقال دنبال قاصر و مقصر بگردیم‌، استدلال کنیم‌ و نتیجه بگیریم موضوع بحث نیست و بهتر است تا روشن شدن تمام ابعاد این حادثه و ارائه نظرهای کارشناسی کارشناسان حرفی نزنیم، اما حیف است چندخطی درباره قیل و قال‌ و شلوغ‌بازی سلبریتی‌ها ننویسیم، آنها که سهم بزرگی در رقم زدن اوضاع کنونی کشور دارند و درست در بزنگاه‌ها با اظهارنظرها و تزهای غیرحرفه‌ای‌شان سعی در تحریک افکار عمومی بر له یا علیه جناح سیاسی خاصی داشته و دارند.

حافظه‌ تاریخ به‌خوبی گواهی می‌دهد که از ابتدای تاریخ تا امروز که عزادار شهادت و ترورِ سردار قهرمانمان توسط آمریکا و از دست دادن عزیزانمان در حادثه هواپیمای اوکراینی هستیم، همه‌ تصمیمات ما به سرنوشتمان گره کور خورده است.

وضع فعلی کشور حاصل انتخابِ اشتباه و از سرِ ناآگاهی و خامی ما مردم و البته به تحریک علنی و غیرعلنی سلبریتی‌هاست. آن‌هایی که ذی‌نفعان اصلی وضعیت کنونی هستند، با کمک و حمایت صداوسیمایی که طلبکار آن‌اند پروبال گرفتند و چهره شدند، هرروز آنها را در یک برنامه تلویزیونی می‌دیدیم که حتماً حق الدعوت بالایی هم بابتش دریافت کرده‌اند.

از مالیات معاف شدند؛ مالیاتی که پرداختش می‌توانست گره‌های بزرگی از مشکلات مالی کشور باز کند. هرروز علیه این و آن موضع می‌گرفتند و نظر می‌دادند نظراتی که برخلاف ظاهر، هیچش به نفع مردم نبوده و نیست الّا اینکه خودشان را می‌خواستند در معرض تحسین و تشویق مردم قرار دهند.

تمام توان خود را در ارائه یک تصویر زرد و ناراحت‌کننده از کشور در قاب دوربین کشورهایی که بارها دشمنی‌شان را علیه ایران ثابت کردند، گذاشتند.

در هر مناسبتی که حمایت از آن‌ مناسبت، تحسین هوادارانشان در داخل و خارج از کشور را به دنبال نداشت سکوت کردند!

آنجایی که نظام دستاوردی داشت؛ سکوت کردند، آنجایی که نظام برای حفظ خاک و ناموس‌ این مرز و بوم جوان برومندش را جلوی گلوله داعشی‌ها فرستاد؛ سکوت کردند!

آنجا که حدس می‌زدند واکنششان مورد اعتراض شبکه‌های معاند فارسی‌زبان خارج‌نشین ـ که معلوم نیست بودجه و درآمدشان را از کجا می‌آورندـ است، سکوت کردند!

در برابر میلیون‌ها ساعت حفاظت پدافند هوایی از حریم کشور سکوت کردند!

در برابر اقتدار کشورمان در مقابل قدرت‌های منطقه و جهان سکوت کردند!

در برابر ترور ناجوانمردانه‌ی سرداران و سربازان جان‌برکف و نخبه‌مان سکوت کردند!

یک نفرشان را در سیل و زلزله و در سختی‌ها و مشکلات مردم بیل‌وکلنگ‌ به‌دست ندیدیم، اگر هم دیدیم با لباس اتوکرده برای گرفتن عکس یادگاری بود تا در مواقع لزوم عکس‌ها را برای تحریک احساسات مردم در صفحاتشان منتشر کنند.

بله این‌ها نانشان در بدبختی و گرفتاری مردم است وگرنه خیلی‌هایشان مترصد فرصتی‌اند که پول‌های انباشته شده‌شان را در اروپا خرج تفریحشان کنند.

نانشان در سقوط هواپیما و سایر اشتباهات نظام است، انگار که دانه به دانه‌ی این اشتباهات را ثبت می‌کنند تا در فرصت مناسب آن را به سر نظامی که آنها را به اینجا رسانده بزنند!

ای‌کاش حالا که بازار تحریم صداوسیما و جشنواره فجر توسط سلبریتی‌ها گرم است، جمهوری اسلامی از این تحریم استقبال کند و میدان را به هزاران جوان مستعد جویای نام بدهد تا این‌ها به فراموشی سپرده شوند.

و یا ای‌کاش حالا که رگ همدردی‌شان با مردم باد کرده، تمامشان ممنوع‌الخروج شوند تا در کنار مردم ایران بمانند و برای ساختن ایرانی آبادتر مشغول شوند. آن‌وقت مشخص می‌شود این‌ها دلسوز مردم‌اند یا از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند که دریوزگیِ سفارتخانه‌ها را کنند برای دریافت ویزا و اقامت....

**************

عطیه نجارچی

**************

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول