اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از تولیدکنندگان فرش در سمنان

معاون استاندار سمنان گفت: حمایت از تولیدکنندگان فرش در استان سمنان باید با تلاش مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی دنبال شود.

حمایت از تولیدکنندگان فرش در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست کارگروه فرش استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: دغدغه‌های فرش‌بافان استان سمنان با هم‌افزایی و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف برطرف شود و با اتخاذ رویه‌های اصولی می‌توان رونق تولید در این بخش از اقتصاد استان را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه فرش‌بافی در اقتصاد استان سمنان قدمتی طولانی دارد، گفت: هم‌افزایی فرش‌بافان با دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جدی و مستمر دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: با ارائه تسهیلات در قالب مشاغل خانگی می‌توان برای رفع مشکلات معیشتی فرش‌بافان اقدام کرد.

عسگری اضافه کرد: راه‌اندازی خانه فرش با تلاش شهرداری سمنان، اتحادیه فرش و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جای ثابت برای تولید و فروش صنایع‌دستی و فرش با برنامه‌ریزی اصولی در سمنان در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مصوبه‌های نشست‌های از این دست بر اساس زمان‌بندی و با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

نشست کارگروه فرش استان سمنان به موضوعاتی چون توجه به رویکردهای زیرساختی و معیشتی فرش‌بافان استان سمنان با ارائه تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، ادامه حمایت از تولیدکنندگان فرش در استان سمنان به‌صورت مستمر و توجه به بازارهای هدف صادراتی فرش‌بافان با هدف رونق تولید و کسب‌وکار فعالان اقتصادی این حوزه پرداخت.

تسریع در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به فرش‌بافان استان سمنان، برگزاری نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی فرش‌بافان، برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه فرش برای حمایت از تولیدکنندگان و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی برای رفع مشکلات زیرساختی و حمایت از فرش‌بافان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول