اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری جلسه کارگروه هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر در زنجان

نخستین جلسه پیش‌بینی و هماهنگی برنامه‌های هنری، ستاد گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، با حضور اعضای کارگروه‌های هنری استان در حوزه هنری استان زنجان برگزار گردید.

برگزاری جلسه کارگروه هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ نخستین جلسه کمیته کارگروه هنری استان با ریاست امیر نعمتی؛ رئیس حوزه هنری زنجان در حوزه هنری زنجان برگزار شد.
در این جلسه که در راستای هماهنگی و هم‌افزایی نهادهای فرهنگی هنری استان در اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب با مناسبت‌های متقارن با ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، نمایندگان کارگروه‌های هنری استان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه زنجان، صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع‌مقدس، فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری، جهاد دانشگاهی و بسیج هنرمندان استان زنجان به بیان برنامه پیشنهادی خود در این ایام پرداختند.
در پایان این جلسه، مقرر شد اعضای کار گروه هنری جهت جمع‌بندی نهایی برنامه‌های اجرای خود در قالب برنامه‌های هنری، تا روز شنبه بیست و هفتم دی ماه 98 به حوزه هنری زنجان ارسال نمایند.
شایان ذکر است؛ از سوی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، حوزه هنری استان زنجان به عنوان مسئول کارگروه هنری ستاد تعیین شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول