اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| شهرداری سمنان لایحه تعیین تکلیف املاک رهاشده را ارائه می‌کند

شهردار منطقه ۲ سمنان گفت: شهرداری سمنان لایحه‌ای در ارتباط با املاک رهاشده در شهر سمنان به شورای شهر می‌فرستد تا تکلیف این املاک را مشخص کند.

فارس من| شهرداری سمنان لایحه تعیین تکلیف املاک رهاشده را ارائه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «شورای شهر سمنان چه اقداماتی برای تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه‌کاره شهر صورت داده است؟» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «وقتی به مهم‌ترین، زیباترین و استراتژیک‌ترین نقاط شهر سمنان سری بزنید، ساختمان‌های نیمه‌کاره رهاشده از چند سال قبل، چشم‌ها را تیره‌وتار می‌کند.

مشاهده وضعیت این ساختمان‌های بی‌قواره نیمه‌کاره که چهره زشتی به شهر زیبای سمنان داده‌اند، همواره نه در بین مردم سمنان، نه در بین مردم استان سمنان، بلکه برای میهمانان و مسافرانی که از شهر سمنان حضور و یا عبور می‌کنند، این سؤال را در ذهنشان ایجاد می‌کند که آیا مرکز استان متولی ندارد؟»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

کورش حصیرباف، شهردار منطقه 2 سمنان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: نمی‌توان به ساختمان‌های رها شده در شهر سمنان ورود پیدا و آن‌ها را به فضاهای شهری تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: ساختمان‌های نیمه‌کاره موجود در شهر سمنان مالک دارند و به همین دلیل، نمی‌شود بدون حکم قوه قضائیه به آنها ورود پیدا کرد.

شهردار منطقه 2 سمنان افزود: برای تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه‌کاره موجود در شهر، چندین نوبت با صاحبان این املاک مذاکره شده که متأسفانه تاکنون نتیجه مثبت نداده است.

حصیرباف بیان کرد: قرار است شهرداری لایحه‌ای در رابطه با املاک رها شده در شهر سمنان به شورا بفرستد تا بتواند تکلیف این املاک را مشخص کند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول