اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش تعهدات ایران در برجام کشورهای غربی را به تکاپو انداخت

امام‌جمعه مبارکه گفت: دومین نتیجه‌ای که بعد از انتقام سخت ایران از امریکا اتفاق افتاد، اعلام دولت برای اجرای گام پنجم در جهت رفع موانع تولید هسته‌ای بود، با توجه به این گام کاهش تعهدات ایران در برجام انجام شد که کشورهای غربی را به تکاپو انداخت.

کاهش تعهدات ایران در برجام کشورهای غربی را به تکاپو انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مبارکه با اشاره به شروع هفته آموزش‌ و پرورش گفت: آموزش‌ و پرورش نهادی است که بر گردن ما حق بسیاری دارد، باید برای تقویت این سازمان بسیار ارزشمند کمک کنیم و این خانه فرزندان و مهد تربیت است.

امام‌جمعه مبارکه با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای خلقت جنگی بین مسیر الهی و شیطانی بود، افزود: در تاریخ ببینید این جنگ همیشه بوده و خواهد بود تا وقتی‌که به دست منجی عالم این جهان یکپارچه شود و آن‌وقت است که این درگیری‌ها تمام شود و تمام دنیا در یک مسیر به‌ سوی اهداف الهی درحرکت‌اند.

وی با اشاره به یکی از درگیری‌های استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: آمریکا از ۷ سال پیش اقدامات خود را در سوریه و لبنان آغاز کرد و بعد از آن به سراغ عراق و دیگر کشورهای منطقه رفت تا آن‌ها را در اختیار بگیرد و دیگر اقدام این شیطان بزرگ به وجود آوردن داعش بود تا کشورهای اسلامی را از درون دچار جنگ کنند.

موسوی با بیان اینکه امریکا با هدایت مستقیم داعش و دادن تجهیزات آن‌ها را تقویت می‌کرد، افزود: داعش در منطقه با انجام یک سری جنایات قرون‌وسطایی دل هر مادری را می‌رنجاند تا اینکه بر اثر تلاش مجاهدان و مقاومت رزمندگان در سوریه و عراق منهدم شدند.

امام‌جمعه مبارکه با بیان اینکه امریکا فهمید این حرکت‌های ارزشمند و رهایی‌بخش از کجا می‌آید، گفت: می‌خواستند لبنان در جنگ و خون بسوزد اما اکنون در وضعیت مطلوبی است، در عراق قرار بود داعش را حاکم کنند و اکنون به‌ جایی رسیده که همین مردم کوچه و بازار و جوانان حشد الشعبی به سربازان آمریکایی گفتند از کشور ما بروید و داعش هم باقی نماند.

وی ادامه داد: قدرت بشار اسد از قبل قوی‌تر و آزموده تر شده است و این سپاه پرافتخار قدس با مدیریت سردار سلیمانی آن‌ها را ترسانده بود.

موسوی با بیان اینکه در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی اکثریت مردم در صحنه بودند، اظهار کرد: این مردم با عنایت الهی با عظمت به صحنه آمدند تا جایی که مقامات کاخ سفید گفتند ترامپ تا حد مرگ از این حضور مردم ترسید و سپاه مقتدر و عزتمند به تقاضای مردم انتقام گرفت.

امام‌جمعه مبارکه در ادامه گفت: در انتقامی که سپاه از آمریکا گرفت، موشک‌ها درست به نقطه مطلوب می‌خورد و همه کشورهای جهان را خیره کرد.

وی با اشاره به دومین نتیجه این انتقام اجرای گام پنجم رفع موانع هسته‌ای بود، گفت: دومین نتیجه‌ای که بعد از انتقام سخت ایران از امریکا اتفاق افتاد، اعلام دولت برای اجرای گام پنجم در جهت رفع موانع تولید هسته‌ای بود، با توجه به این گام کاهش تعهدات ایران در برجام انجام شد که کشورهای غربی را به تکاپو انداخت.

امام‌جمعه مبارکه با بیان اینکه باید صبر کرد تا اطلاعات جعبه سیاه هواپیما اوکراین فاش شود، اظهار کرد: ابعاد حادثه سقوط هواپیمای اوکراین هنوز باز نشده است و هنگامی‌که اطلاعات جعبه سیاه فاش شود، معلوم می‌شود که این حادثه از کجا آب می‌خورد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول