اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

به‌دنبال شناسنامه‌دار کردن گوشت‌های استحصالی/ بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه تبریز افتتاح شد

صبح امروز بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه صنعتی تبریز افتتاح شد.

به‌دنبال شناسنامه‌دار کردن گوشت‌های استحصالی/ بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز امروز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با راه‌اندازی خط بسته‌بندی گوشت کشتارگاه تبریز گام بزرگی برای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه‌بندی گوشت‌های شناسنامه‌دار در قالب بسته‌بندی با نصب شناسنامه بر روی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

وی افزود: خط تولید بسته‌بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده‌سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره‌برداری رسید.

قدرتی اظهار امیدواری کرد که خوشبختانه با اجرای طرح‌های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد افت قیمت گوشت نیز خواهیم بود که از این بابت نیز خدای خود را شاکریم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی  و نظارت خوبی از طرف  شورای اسلامی شهر تبریز و اداره‌کل دامپزشکی و سایر دستگاه‌های نظارتی بصورت مداوم و دوره‌ای انجام می‌گیرد و امیدوارم با حمایت‌های شهردار محترم و اعضای شورای شهر همچنین تلاش شبانه‌روزی همکاران کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک‌تر شویم.

قدرتی با بیان اینکه گوشت قرمز بخش عمده‌ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز را تشکیل می‌دهد، گفت: براین اساس باید تلاش کرد  فرآوری، بسته‌بندی، حمل‌ و نقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و به‌صورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

بسته‌بندی گوشت برای استفاده خانوارها در بسته‌های نیم کیلویی، یک کیلویی و دو کیلویی همچنین برای مصارف رستوران‌ها و اماکن خدمات غذایی در بسته‌های بزرگ‌تر نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول