اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کنفرانس ملی تشعشعات فضایی اردیبهشت 99 برگزار می‌شود

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی در اردیبهشت سال آینده در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای برگزار خواهد شد.

کنفرانس ملی تشعشعات فضایی اردیبهشت 99 برگزار می‌شود

مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی گفت: این کنفرانس که در روزهای دوم و سوم اردیبهشت سال آینده در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای برگزار خواهد شد دارای ۵ محور اساسی است که می‌توان به شناسایی، سنجش و آشکار سازی تشعشعات فضایی، اثر سنجی تشعشعات فضایی، راهکارهای حفاظت، مقاوم سازی و کاهش آسیب پرتویی، زیست پرتویی فضایی و سیاست‌ها برنامه‌ها و راهبردها اشاره کرد.

* ارسال مقالات کنفرانس ملی تشعشعات فضایی تا ۲۰ بهمن 

وی با اشاره به برگزاری کارگاهی در راستای محور‌های کنفرانس افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند مقالات خود را تا ۲۰ بهمن امسال به نشانی وبگاه www.nstri.ir  ارسال کنند از طرفی باید بگویم اعلام پذیرش اول داوری در ۱۵ اسفند ماه امسال خواهد بود.

*  مهلت ثبت نام برای شرکت در کنفرانس تا ۱۵ بهمن ماه است

براری تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس تا ۱۵ بهمن ماه است  و اعلام نهایی پذیرش مقالات  نیز در ۲۸ اسفند و آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس ۱۸ فروردین ۹۹ خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول