اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد/ هشدار آبگرفتگی معابر عمومی

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق، بارش‌ها ادامه دارد، گفت: از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی تازه‌ای از غرب و شمال‌غرب، وارد کشور می‌شود.

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد/ هشدار آبگرفتگی معابر عمومی

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز در ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور، شاهد بارش برف و باران در شمال‌غرب، جنوب غرب و غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، قسمتی از مرکز کشور و دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس هستیم.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش برف و باران در شمال‌شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود و در سواحل مرکزی و غربی خزر نیز بارش باران داریم.

وی اضافه کرد: امروز در شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب ایلام، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، ‌ارتفاعات زنجان، کرمانشاه و استان مرکزی، آب‌گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در ترددهای جاده‌ای احتیاط در دستور کار باشد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق بارش‌ها ادامه دارد و روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور شاهد بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود و اواخر وقت دوشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان افزود: از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی تازه‌ای از غرب و شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران به صورت پراکنده در این مناطق خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه این سامانه بارشی در شمال‌غرب و غرب کشور، غرب دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی فعال خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه فعالیت این سامانه بارشی تشدید می‌شود و در دامنه‌های زاگرس مرکزی، زاگرس شمالی و غرب کشور شاهد بارش خواهیم بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا ابری و مه‌آلود در برخی ساعات بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 4 و صفر درجه خواهد بود، همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان تهران نیمه‌ابری و ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود، همچنین فردا در 19 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

ضیائیان بیان کرد: در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت همچنین اواخر وقت امروز و فردا غرب دریای خزر مواج است و دوشنبه نیز خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول