اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند رسیدگی جدی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت، نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است.

مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند رسیدگی جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در چابهار برگزار شد، اظهار داشت: بارندگی های اخیر در جنوب استان، باعث بروز سیلاب شده و بخش وسیعی را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این سیلاب باعث وارد آمدن خسارت زیادی به اراضی کشاورزی، دامها، منازل مسکونی و خصوصا زیرساخت های جنوب سیستان و بلوچستان شده است.

وی تاکید کرد: این باران ها علاوه بر بروز خسارات، منجر به رها شدن از خشکسالی و سیراب شدن زمین شده است.

محامی افزود: فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک و یاری رساندن به مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور، باعث شد تا مسئولان دستگاه ها و نهادهای مختلف و گروه های مردمی از اقشار و مذاهب مختلف با قوت بیشتری به این خطه ورود پیدا کرده و در حال تلاش برای سیل زدگان باشند.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته همانطور که شاهد وحدت و انسجام اقشار، گروها و مذاهب مختلف در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم، هم اکنون این وضعیت را در مورد سیل بلوچستان مشاهده می کنیم.

وی تاکید کرد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در جریان شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همراه سایر مردم عزادار بودند اما سیلاب مصیبتی جدید را برای این خطه به وجود آورد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به وسعت سیلاب، مناطق سیل زده نیازمند رسیدگی بیشتر است.

وی از اهتمام و تلاش دولتمردان، نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و گروه های مختلف برای رسیدگی به مناطق سیل زده تقدیر و خواستار رسیدگی و تلاش بیشتر برای کمک به سیل زدگان شد.
 

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول