اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۰۰ پایگاه در خراسان‌جنوبی کمک‌ها به سیل‌زدگان را جمع‌آوری می‌کنند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۱۰۸ پایگاه در استان کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد ۵۹ مرکز نیکوکاری و ۴۹ اداره کمیته امداد و مساجد خراسان‌جنوبی است.

۱۰۰ پایگاه در خراسان‌جنوبی کمک‌ها به سیل‌زدگان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد رفیعی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب مراکز نیکوکاری ۵۹ مرکز نیکوکاری و ۴۹ دفتر کمیته امداد در شهرستان‌ها، مراکز بخش‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار برنامه‌ریزی شده و آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌ها و خیرین برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره حساب کمیته امداد بانک ملی مرکزی بیرجند ۰۱۰۱۳۴۶۸۴۹۰۰۶ و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ نزد کمیته امداد صندوق امداد ولایت واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی و اقلام ضروری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان شامل پوشاک، مواد غذایی، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی و با دوام شامل پتو، یخچال، لوازم خانگی و غیره است که خیرین و اقشارمختلف مردم می‌توانند کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و پایگاه‌های ثابت و سیار مستقر کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند.

رفیعی عنوان داشت: لوازم ضروری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، شامل پتو و کالای خواب، لوازم آشپزخانه (ملزومات پخت و پز و غذا خوری)، موکت، زیرانداز و سایر اقلام مشابه  می‌شود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول