اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

200 نماینده مجلس خواستارتعیین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت شدند

نماینده همدان در مجلس با اشاره به بیانیه 200نماینده برای تنزل سطح روابط با انگلیس به سطح کاردار گفت: بر این اساس وزارت خارجه مکلف است در چارچوب منافع ملی تا 2 هفته آینده روابط سیاسی با انگلیس را به سطح کاردار تنزل دهد.

200 نماینده مجلس خواستارتعیین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 دی) مجلس در تذکری گفت: مردم این روزها با طومارهایی بلند از مجلس شورای اسلامی می خواهند هر چه سریعتر وضعیت سفیر انگلیس در ایران مشخص شود.

وی افزود: مجلس طرحی را آماده کرده که بر همین اساس وزارت خارجه مکلف شده تا در چارچوب منافع ملی تا دو هفته آینده روابط سیاسی کشور با انگلیس را به سطح کاردار تنزل دهد.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه ای از دولت خواسته اند که هر چه سریعتر وضعیت سفیر انگلیس تعیین تکلیف شود.

حاجی بابایی اظهار داشت: کمیسیون تلفیق باید بودجه سال آینده را شفاف سازی کند؛ ضمن اینکه این بودجه 2 سقفی است که سؤال ما این است که دوسقفی بودن بودجه به چه معناست؟

وی گفت: تخصیص ۱۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی منشأ رانت و فساد خواهد بود؛ ضمن اینکه افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان ظلم است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول