اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

ارسال 100 کامیون کمک غیر نقدی کارکنان وزارت کار به مناطق سیل‌زده

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی واریزی به حساب‌های اعلامی، بیش از 100 کامیون کمک‌های غیر نقدی از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مناطق سیل زده ارسال شد.

ارسال 100 کامیون کمک غیر نقدی کارکنان وزارت کار به مناطق سیل‌زده

کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: بنا به تاکیدات مستمر و موکد و پیگیرانه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، تیم‌های ثابت و سیار زیر مجموعه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به کمک‌رسانی در مناطق سیل زده ادامه می‌دهند.

یاوری افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی داوطلبانه کارکنان و همکاران در تمامی زیر مجموعه‌های وزارتخانه که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید، بیش از یک صد کامیون اقلام غیر نقدی اهدایی از زیر مجموعه‌ های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به مناطق سیل زده ارسال شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

 نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سیل آمد و رفت، ولی سیل همدلی و مهربانی‌ها و کمک های نوع دوستانه هم‌وطنان به سیل زدگان تا رسیدن مردم به آرامش نسبی، ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز مسولان و دولت همه خود را مکلف می‌دانند نسبت به رفع همه مشکلات ناشی از سیل و از جمله فقر عمیقی که در روستاها و به ویژه مناطق محروم و دور دست استان حاکم است، تدابیر اساسی و چاره اندیشی نمایند.

وی افزود : کارگران و کارفرمایان و تشکل‌های صنفی آنان نیز آمادگی خود را برای کمک به هم وطنان سیل زده اعلام نموده و سیل مهربانی و کمک کارگران نیز به هم وطنان سیل زده ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول