اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ارسال 66 تُن اقلام مختلف به استان سیستان و بلوچستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز به صورت هوایی 66 تُن اقلام مختلف مورد نیاز مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ارسال شد.

ارسال 66 تُن اقلام مختلف به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم ارسال محموله‌های امدادی به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از ساعات اولیه حادثه سیل در سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور داشتیم و 9 مقر در 9 حوزه مستقر هستند.

وی بیان داشت: تاکنون محموله‌های مختلفی از بعضیکالاها از جمله آب، پتو، کنسرو و مواد غذایی در منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است و از دقایق اولیه تا پایان حادثه سیل در کنار مردم سیستان و بلوچستان هستیم؛ امروز هم با توجه به نیاز موجود در این استان 66 تن اقلام مورد نیاز از جمله 20 تن غذاهای کنسروی، 20 تن برنج، روغن، آب معدنی، دارو و پتو به استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی ارسال می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: در صورت اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان بلافاصله مجددا اقلام مورد نیاز ارسال خواهد شد.

مخبر افزود: نیروهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقریبا در تمامی نقاط حضور دارند.

وی بیان داشت: نیازهای بعد از سیل که کارهای ضروری و فوری محسوب می‌شود، در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفته است که یکی از آنها تأمین لوازم خانگی و توزیع دام است.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: به محض اینکه استان سیستان و بلوچستان به وضعیت عادی بازگردد، این اقلام هم در استان توزیع می‌شود.

مخبر یادآور شد: مجموع اعتباری که تا الان برای این استان در نظر گرفته‌ایم 30 میلیارد تومان اقلام بلاعوض است و 120 میلیارد تومان هم کنار گذاشته‌ایم تا 3000 طرح اشتغالزایی کوچک و متوسط در این استان اجرایی کنیم.

وی افزود: متاسفانه باغات استان سیستان کلا از بین رفته است و بخش زیادی از بندهای شهرستان‌های مختلف استان از بین رفته است و در حال حاضر که این استان دچار سیل است، باید نسبت به ایجاد آب‌بند اقدام کرد؛ چراکه در تابستان با مشکل آب مواجه می‌شوند.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: از ساعات ابتدایی حادثه سیل تجهیزات و اقلام مورد نظر ارسال شده است و این اولین محموله‌ای است که به صورت هوایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارسال می‌شود.

مخبر خاطرنشان کرد: با معرفی استاندار سیستان و بلوچستان هم لوازم خانگی مورد نیاز برای این استان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول