اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.

ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت می‌گیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر می‌کنند.

وی بیان داشت:‌ از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور حضور پیدا می‌‌کنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاه‌ها پیش برویم و هویت ملی‌مان را با این برند به نمایش بگذاریم.

تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازی‌ها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول