اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارزیابی بیش از 850 اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان/ برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: ۸۵۴ اثر توسط ۸۵ شرکت‌کننده از ۳۰ رسانه استان به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شد.

ارزیابی بیش از 850 اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان/ برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، میثم قرائی ظهر امروز در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت  و آگاهی، مولفه‌ای قدرتمند و ابزاری محکم و استوار است که همه تیغ‌های دشمنان در مقایل آن کند می‌شود
وی تصریح کرد: بصیرت همان روشن‌بینی است یعنی با چشم باز و روشن، راه حق را دیدن و از آن دور نشدن است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: کسی که دارای بصیرت است جریان حق را می‌شناسد و به موقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می‌کند چه بسیار هستند کسانی که حق را یافتند لکن در منزل‌های سخت، پایدار نماندند و به باطل گرویدند، یا از یاری حق دست شستند.

* جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دنبال معرفی خبرنگارانی همچون ابوذر به جامعه است
قرائی افزود: ابوذر بصیر بود، مشعل فروزانی بود که به فرموده پیامبر خدا راستگوتر از او در میان امت نبود، یک لحظه حقانیت کسانی، جز اهل بیت ع را تصدیق نکرد و هیچ گاه در انحراف خواص نابکار شریک نشد و سعی کرد با روشنگری و بیان حقایق و دریدن پرده‌های جهل و خرافه، دشمنان را به عقل‌گرایی و منطق‌باوری، فرا بخواند و حال جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دنبال این است که خبرنگارانی همچون ابوذر به جامعه معرفی کند که خود بصیر و هم روشنگر و آگاهی‌بخش جامعه هستند.
وی ادامه داد: چه زیبا ناخدا فهیم کشتی انقلاب فرمودند که بیدار کرد جامعه از خواب غفلت، تلاش برای تحقق عدالت و ستاندن داد مظلوم از ظالم اولین و مهمترین وظیفه یک رسانه‌ای آگاه و بصیر است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: دفتر جشنواره پنجم ابوذر در استان گلستان از تاریخ ۱۷ شهریور ماه یعنی روز خبرنگار سال جاری با رونمایی از پوستر و ارسال آیین‌نامه جشنواره به تمامی رسانه‌ها و نیز انتشار در فضای مجازی گشوده شد و در مورخه ۳۰ آذرماه، کار جمع‌آوری آثار با رسیدن ۸۵۴ اثر توسط ۸۵ شرکت‌کننده از ۳۰ رسانه به دبیرخانه به اتمام رسید.

* سعی شد با انتخاب داوران باتجربه و معتمد از ایجاد شبهه و سوتفاهم جلوگیری کنیم
قرائی خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار با حذف نام خبرنگار، در اختیار اساتید و تیم داوران بومی استان قرار گرفت و سعی شد با انتخاب داوران باتجربه و معتمد از ایجاد شبهه و سوتفاهم جلوگیری شود‌.
وی اضافه کرد: بی‌شک، هدف از برگزاری جشنواره فقط ایجاد یک فضای رقابتی بین اصحاب رسانه نیست بلکه توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای اصحاب رسانه‌ دغدغه‌مند، حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و نیز جریان‌سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها از اهداف مهم این رویداد بزرگ فرهنگی وو رسانه‌ای بوده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: از همه اصحاب رسانه‌ فهیم و بصیر استان می‌خواهیم در راستای وظایف ملی و انقلابی خود با اتحاد و بصیرت، در جنگ رسانه‌ای دشمن زبون و مکار که با عملیات روانی گسترده و تصویرسازی غلط از توان خود و وضعیت کشور در حال توطئه و دسیسه است، یاریگر مردم مظلوم، مقاوم و بزرگمان باشیم.

انتهای بیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول