اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دریافت ۴۰۰۰ گزارش مردمی توسط سامانه منابع طبیعی کردستان

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: در 9 ماهه سال جاری حدود 4 هزار گزارش مردمی از سامانه 1504 دریافت شده که مورد رسیدگی فوری قرار گرفته است.

دریافت ۴۰۰۰ گزارش مردمی توسط سامانه منابع طبیعی کردستان

پیمان فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سامانه گویای 1504 به عنوان پل ارتباطی بین طبیعت دوستان و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ایجاد شده است.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری در بحث دریافت گزارشات مردمی از سامانه 1504 حدود 4 هزار گزارش دریافت کردیم که مورد رسیدگی فوری قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان ادامه داد: از این تعداد گزارش دو هزار و 500 مورد آن صحت داشته و یک هزار و 500 مورد هم گزارشات غیرمرتبط بوده است.

وی تاکید کرد: شهروندان بویژه ساکنان شهرستان‌ها هر گونه تخریب و تصرف افراد سودجو در اراضی مرتعی و جنگلی استان را با سامانه تلفنی 1504 به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند تا ماموران این اداره اقدامات قانونی در این خصوص انجام دهند.

فتاحی حفاظت و حراست از منابع طبیعی را یک وظیفه عمومی خواند و گفت: درخواست می‌شود مردم و طبیعت دوستان ضمن مشارکت در امر حفاظت از منابع طبیعی، تخریب و تصرف به عرصه‌های ملی و طبیعی و قاچاق مقطوعات چوبی را با سامانه تلفنی یگان حفاظت منابع طبیعی استان در میان بگذارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان تصریح کرد: سامانه ۱۵۰۴ از سال ۱۳۹۲ با هدف حفظ منابع طبیعی و خدادادی در کشور راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول