اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هیچ پرونده‌ معطلی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی نداریم

استاندار خراسان رضوی گفت: طبق گزارش‌ها درحال حاضر هیچ پرونده‌ای در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود ندارد که نیازمند رفع موانع بوده و منتهی به مصوبه نشده باشد.

هیچ پرونده‌ معطلی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: قرار است جلسات این ستاد را در شهرک‌ها و واحدهای صنعتی برگزار کنیم، چراکه این اقدام سبب آشنایی بیشتر ما با ظرفیت‌های صنعت استان می‌شود و زمینه حل و فصل مشکلات را فراهم می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه همگرایی خوبی در استان وجود دارد و همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات استان پای کار هستند و کمک می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ جبهه مقاومت، بیان کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم راه سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با همان صفات برجسته‌ای که ایشان داشتند، ادامه ‌دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی امروز از دو واحد مهم صنعتی استان به‌نام شرکت لاستیک پولاد آورین مرتبط با قطعات خودرو و شرکت دانش‌بنیان پارس سامان ایرانیان که در حوزه تولید لامپ‌های ال ای دی، صنایع برق و الکترونیک فعالیت می‌کند، بازدید به‌عمل آورد.

علی‌ رسولیان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در حاشیه این بازدید‌ها، افزود: 25 مصوبه در حوزه بانکی و مالیات ماحصل جلسه امروز بود، از طرف دیگر مشکلات حوزه راه و تأمین اجتماعی هم در جلسه ستاد تسهیل مطرح و حول محور آن‌ها تصمیم‌گیری صورت گرفت.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول