اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ۲۰۰ تنی ذخیره‌سازی میوه شب عید در گیلان

مدیر تعاون روستایی استان گیلان آغاز ذخیره‌سازی میوه شب عید و افزایش ۲۰۰ تنی ذخیره‌سازی میوه خبر داد.

افزایش ۲۰۰ تنی ذخیره‌سازی میوه شب عید در گیلان

رامین گیلان‌شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه باید میوه‌های شب عید را برای مردم گیلان فراهم شود، اظهار کرد: سیب و پرتغال پرمصرف‌ترین میوه‌های شب عید در کشور و‌ گیلان است به همین دلیل اقدامات لازم برای ذخیره‌سازی میوه شب عید در گیلان انجام‌شده است.

وی با اشاره به دومرحله‌ای بودن ذخیره‌سازی میوه‌ها توسط تعاون روستایی افزود: ذخیره‌سازی میوه‌ها در دو مرحله انجام‌شده و در مرحله اول ۷۰۰ تن پرتغال و در مرحله بعد ۷۰۰ تن سیب در سردخانه‌های تعاون روستایی ذخیره می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان از افزایش ذخیره‌سازی میوه در گیلان نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال به دلیل آب‌وهوای مناسب برداشت سیب و پرتغال در کشور بسیار خوب بوده است که این امر منجر به افرایش ۲۰۰ تنی میوه نسبت به مشابه پارسال شده است.

گیلان‌شاهی با اشاره به تاریخ توزیع میوه‌های شب عید در گیلان بیان کرد: بر اساس آخرین تصمیم گرفته‌شده توزیع این میوه‌ها باقیمت تعیین‌شده و مصوب از اواخر اسفندماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول