اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای فضای مجازی در خراسان‌جنوبی+جزئیات

نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال در استان خراسان‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ۹۸ با حضور تیم های منتخب در بیرجند آغاز می‌شود.

برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای فضای مجازی در خراسان‌جنوبی+جزئیات

سجاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال در استان خراسان‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ۹۸ با حضور تیم های منتخب در بیرجند آغاز می‌شود.

وی افزود: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی اندرویدی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی مهلت ثبت نام نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یکم بهمن‌ماه دانست و گفت: زمان برگزاری این رویداد نیز دوم تا چهارم بهمن‌ماه است.

رضایی بیان کرد: در بحث داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطا به شرکت‌کنندگان اطلاع داده شده  و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی-انضباطی رزمایش می‌شوند.

وی عنوان داشت: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی خاطرنشان ساخت: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

رضایی در رابطه با ورود، پذیرش و استقرار تیم‌ها نیز تصریح کرد: مسؤولان تیم‌ها دوم  بهمن‌ماه از ساعت 7 الی 10 صبح  می بایست در مکان اعلامی حاضر شده و اعضا را به کمیته برگزاری معرفی و آی‌دی کارت های مجوز ورود در رویداد را دریافت کنند.

وی با بیان بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر باید باشند، اضافه کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسامی متقاضیان باید به‌صورت تیم تخصصی و در قالب یک لیست واحد برای دبیرخانه ارسال شود، افزود: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در تیم، تخصص فنی قید شود.

رضائی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌بایست  ملزومات فنی خود را به همراه داشته باشند، بیان داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد می توانند تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه «به عنوان مودم»، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مدادهای طراحی، تخته‌شاسی و غیره را با خود داشته باشند .

وی خاطرنشان ساخت: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزیدگان مشخص شده و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند، همچنین به برگزیدگان هر محور 30 میلیون ریال جوائز نقدی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول